سردار تنگسیری:

خروج مردم از محاصره سیلاب با ساخت پل خاور در ۲۴ ساعت

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پل مواصلاتی بین شهرستان الهایی و بیش از ۱۵ روستا که تخریب و سبب محاصره مردم شده بود احداث شد.

خروج مردم از محاصره سیلاب با ساخت پل خاور در ۲۴ ساعتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه طی بازدید از موقعیت بامدژ، پیرو درخواست اهالی محاصره شده در آب مبنی بر احیای پل تخریب شده خاور، گفت: نیروی دریایی سپاه پاسداران ظرف ۲۴ ساعت پل مذکور را طبق اصول مهندسی توسط معاونت مهندسی نیروی دریایی احداث کرد.

وی افزود: این پل محور مواصلاتی بین شهرستان ال‌هایی با بیش از ۱۵ روستا بوده که اکنون علاوه بر تردد آسان، امدادرسانی نیز به راحتی صورت گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران عنوان کرد: روستا‌های مذکور عبارتند از بامدژ، آلبونیس، حریه ۱، حریه ۲، حریه ۳، سیدسلمان، سیدناصر ۱، سیدناصر ۲، سیدهاشم، سیدسعد، سیدنبی، سید یدیم، سیدظاهر، حموله، شعیبیه و دیگر روستا‌ها است.

سردار تنگسیری بیان کرد: با احداث این پل در امدادرسانی به روستای خاور و صفاک نیز تسهیل شده و در این میان قایق‌های بسیج دریایی نیرو دریایی سپاه پاسداران به ۳۰۴ فروند رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از احداث پل بلافاصله اداره برق در منطقه حضور یافت و در حال رفع مشکلات برق روستا‌ها هستند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ش

ساخت پل توسط سپاه برای امدادرسانی به مردم

برچسب ها: سیل ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.