مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران؛

بکارگیری ۲۰ دستگاه پمپ برای تخلیه روان آب‌های اهواز و کارون

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از بکارگیری ۲۰ دستگاه پمپ برای تخلیه روان آب‌های اهواز و کارون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرشید قاسمی، مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به پیامد‌های ناشی از بارندگی‌های سیل آسای اخیر در سطح استان خوزستان و بالا آمدن آب رودخانه‌های کارون، دز و کرخه، گفت: حسب دستور مدیرعامل، ناوگان خدمات فنی شرکت از نخستین روز در حالت آماده باش درآمد.

وی افزود: در این ارتباط ۴ دستگاه پمپ تراک آماده ارائه خدمات شد که یک دستگاه آن به اضافه ۳ دستگاه پمپ سبک در موقعیت ایستگاه مرکزی برق شمال غرب اهواز استقرار و با جمع‌آوری به موقع آب‌های سطحی نقش موثری در پیشگیری از ورود آب به تجهیزات ایستگاه داشت و مانع قطعی برق شبکه شد.

قاسمی اظهار کرد: دومین دستگاه به همراه یک دستگاه پمپ رودخانه‌ای در نزدیکی بیمارستان گلستان اهواز مستقر و تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار بشکه از روان‌آب‌ها که وارد شبکه فاضلاب شهری شده بود را تخلیه و به رودخانه برگشت داده است.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران بیان داشت: پمپ تراک سوم نیز در منطقه شرق کارون در کوت عبدالله استقرار و تا به حال ۱۰ هزار بشکه آب را جمع‌آوری و به رودخانه پمپاژ کرده است.

وی افزود: در زمان حاضر ۲ دستگاه پمپ تراک در ساختمان مرکزی و همچنین کارگاه یک آماده بکار تا در صورت نیاز، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند.

قاسمی اظهار داشت: در همین حال ۲۰ دستگاه پمپ‌های سبک موسوم به کف‌کش یا رودخانه‌ای تدارک دیده شده که ۴ دستگاه آن در مناطق مختلف اهواز بکارگیری و ۱۶ دستگاه برای کاربست در مواقع لزوم در حالت آماده به کار هستند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/ ن

بکارگیری دستگاه های پمپ برای تخلیه روان آب‌های اهواز

برچسب ها: سیلاب ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار