Light Phone تلفن همراهی ساده ولی کارآمد +فیلم

گوشی ساده Light Phone به با طراحی زیبای خود دستگاهی مناسب برای افرادی است که علاقه‌ای به استفاده از فناوری‌های نوین ندارند.

Light Phone تلفن همراهی ساده ولی کارآمد +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تلفن همراه Light Phone دستگاهی ساده و زیبا ولی کارآمد برای آن دسته از افراد است که علاقه‌ای به استفاده از فناوری‌های نوین ندارند.

این گوشی در عین سادگی، دستگاهی هیجان انگیز و جذاب است. شاید برای تعداد زیادی از مردم جهان امروز دیگر تصور حتی لحظه‌ای عدم امکان اتصال به اینترنت هم چون کابوسی ترسناک باشد و به نظر آن‌ها زندگی بدون اینترنت معنای طبیعی خود را ازدست می‌دهد. امروزه بسیاری از نیازهای روزمره مردم در سراسر جهان ضمن برقراری ارتباط دستگاه‌های هوشمند مانند تلفن همراه با اینترنت برقرارر می‌شود و در صورت عدم امکان اتصال به این دنیای وسیع اختلال بزرگی در ارتباطات انسان‌ها و ماشین‌ها ایجاد می‌شود.

از همین رو تمامی شرکت‌های بزرگ فناوری و سازنده گوشی‌های هوشمند در پی طراحی و تولید دستگاه‌هایی پیشرفته‌تر و قدرتمند‌تر برای برقراری ارتباطاتی سریع‌تر هستند. در میان این رقابت شدید مابین شرکت‌هایی مانند سامسونگ، اپل، گوگل و نام‌های مطرح دیگر، یک شرکت با تولید گوشی ساده به نام Light Phone به دنبال جذب مشتریان خاص خود است.

این گوشی هیچ گونه توانایی برای اتصال اینترنت را ندارد و تنها قادر به برقراری و دریافت تماس صوتی است و کاربر این گوشی نمی‌تواند پیامک ارسال کند. وجود یک درگاه میکرو یو‌اس‌بی در بدنه گوشی سبب می‌شود که دارنده آن ضمن اتصال دستگاه خود به لپ‌تاپ شماره‌های موجود در Light Phone را ه رایانه انتقال دهد و هم‌چنین از همین طریق گوشی خود را شارژ کند.

Light Phone دستگاهی برای مناسب برای سفر به مناطق صعب العبور و دور از دسترس است. این گوشی بسیار سبب بوده و تنها 38.5 گرم وزن دارند  و با توجه به ابعاد مناسب آن به راحتی می‌توان Light Phone را در هر محلی نگه‌داری و با خود حمل کرد. گوشی لایت فون پس از یکبار شارژ کامل تا سه روز نیازی به شارژ مجدد ندارد. در ادامه فیلمی از این گوشی را مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: ناسا اولین فضاپیما جهت هدایت یک سیارک را به فضا ارسال می‌کند


انتهای پیام/

Light Phone ارتباط شما با جهان اینترنت را قطع می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار