فغانپور: فیفا نامه شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال را به ما ابلاغ نکرده است

مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال گفت: حتی اگر فیفا شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون ایران را تائید کرده باشد تاکنون این موضوع را به ما ابلاغ نکرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که اکنون به عنوان سرمربی تیم ملی کلمبیا فعالیت می‌کند به دلیل دریافت نکردن مطالبات ۹۰۰ هزار دلاری اش از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا شکایت کرده و فدراسیون بین المللی فوتبال هم این موضوع را تائید کرده است.

صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی و قرارداد‌های فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: فیفا تاکنون نامه‌ای مبنی بر شکایت کارلوس کی روش از فدراسیون فوتبال ایران به ما ابلاغ نکرده است و تا زمانی که این نامه ارسال نشود نباید به آن بپردازیم. هنوز فیفا از ما درخواست نکرده اسنادمان را تحویل بدهیم.

او ادامه داد: از طریق مطالباتمان در AFC مبلغ طلب کی روش را پرداخت کرده ایم و این پول باید به حسابش حواله شود. اکنون هم اگر فیفا شکایت کی روش را به فدراسیون ابلاغ کند از AFC می‌خواهیم گواهی و اسناد پرداخت طلب او از سوی فدراسیون فوتبال را به این نهاد ارائه دهد. اگر وکیل کی روش ادعایی دارد این اسناد را در اختیارش می‌گذاریم.

فغانپور درباره اینکه آیا فدراسیون فوتبال همچنان روی شکایت از کارلوس کی روش به کمیته اخلاق فیفا به دلیل اظهارات اخیرش علیه مهدی تاج اصرار دارد یا خیر، گفت: همچنان احتمال شکایت از کی روش وجود دارد، اما باید ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.


بیشتر بخوانید: شکایت کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران تایید شد


انتهای پیام/

اظهارات مسئول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون فوتبال درباره شکایت کی روش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.