کسب تندیس نمایشگاه بین المللی محیط زیست توسط استان مرکزی

میرزایی مدیر کل استان مرکزی از اهدای تندیس به این استان در نمایشگاه بین المللی محیط زیست خبرداد.

کسب تندیس نمایشگاه بین المللی محیط زیست توسط استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،میرزایی مدیر کل محیط زیست استان مرکزی گفت: در مراسم اختتامیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، که با حضور معاونین و روسای سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مسئولین برگزار شد استان مرکزی به عنوان غرفه برتر در این نمایشگاه معرفی وتندیس نمایشگاه به نماینده پاویون استان مرکزی اهدا شد.

میرزایی افزود: در این نمایشگاه استان مرکزی در قالب ۱۵ غرفه متحد الشکل، متشکل از غرفه‌های اداره کل حفاظت محیط زیست استان و واحد‌های تولیدی و صنعتی در فضایی بالغ بر ۵۰۰ متر مربع در سالن شماره ۴۴ نمایشگاه بین المللی محیط زیست حضور داشت که با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان روبرو شد.

وی اضافه کرد: صنایع استان مرکزی در هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، حضور چشمگیر و فعالی داشتند و فرصت مناسبی در اختیار صنایع و واحد‌های خدماتی استان مرکزی قرار گرفت تا بتوانند توانمدی‌ها، دستاورد‌ها و اهم فعالیت‌های خود را در حوزه محیط زیست معرفی و ارائه دهند.

تمبر تالاب میقان نماد مناسبی برای توجه به حیات وحش و اکوتوریسم منطقه تالاب میقان

مدیر کل محیط زیست استان مرکزی بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه رونمایی از تمبر تالاب میقان انجام شد که این اثر هنری می‌تواند نماد مناسبی برای توجه به حیات وحش و اکوتوریسم منطقه تالاب میقان باشد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با هدف معرفی، اهمیت و جایگاه موضوع محیط زیست وتوسعه پایدار در تداوم و رونق تولید با حضور ۶۰۰ شرکت و نهاد داخلی و خارجی در قالب ۷ سالن به مدت۴ روز برگزار شد.

تجلیل از خانواده محیط بانان شهید از دیگر مراسم این اختتامیه بود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.