سپیدرودی‌ها فردا به سمت جم پرواز می‌کنند

تیم فوتبال سپیدرود رشت فردا برای برگزاری دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل پارس جنوبی به جم خواهد رفت.

سپیدرودی ها فردا به سمت جمع پرواز می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سپیدرود رشت در چارچوب رقابت‌های هفته‌ی بیست و ششم لیگ برتر فوتبال روز جمعه ۳۰ فروردین ماه باید به مصاف تیم فوتبال پارس جنوبی جم برود. این دیدار از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی جم با قضاوت کوپال ناظمی آغاز خواهد شد.

سرخپوشان رشتی که در اردوی تهران حضور دارند از ساعت ۱۷ امروز چهارشنبه ۲۸ فروردین آخرین جلسه تمرینی خود را پیش از سفر به جم برگزار خواهند کرد.

زمان پرواز تیم فوتبال سپیدورد فردا ساعت ۱۷:۱۰ به سمت عسلویه خواهد بود.

نماینده استان گیلان در لیگ برتر فوتبال که فصل را با علی کریمی آغاز کرد و حال نادر دست نشان هدایت این تیم رابر عهده دارد با ۱۸ امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط به دسته‌ی پایین‌تر آن‌ها را به شکل جدی تهدید می‌کند.

پیروزی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته‌ی بیست و پنجم لیگ باعث شده این تیم هم بتواند فاصله اش را با نفت مسجد سلیمان به یک امتیاز کاهش دهد و هم تیم از لحاظ روحی تقویت شود.

رشتی‌ها برای ماندن در لیگ باید از تمام دیدار‌های باقی مانده دست پر خارج شوند و جای هیچ اشتباهی برای بازیکنان این تیم وجود ندارد.


بیشتر بخوانید:

داماش تیمی فرا‌تر از شگفتی

پیام تبریک کریمی بابت پیروزی سپیدرود

سپیدورد به آینده امیدوار شد


انتهای پیام/

زمان پرواز سپیدرود به سمت جم مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار