در کنفرانس خبری مشترک با محمد جواد ظریف

چاووش اوغلو: مخالف تحریم‌های آمریکا علیه ایران هستیم/ سپاه پاسداران سازمانی تروریستی نیست

وزیر خارجه ترکیه اعلام کرد سپاه پاسداران ایران سازمانی تروریستی نیست و امیدواریم آمریکا از تصمیم خود در این باره صرف‌نظر کند.

چاووش اوغلو: مخالف تحریم‌های آمریکا علیه ایران هستیم/ سپاه پاسداران سازمانی تروریستی نیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه در کنفرانس خبری مشترک در آنکارا با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران گفت: ما بر مخالفت‌مان با تحریم‌های تحمیلی بر ایران تأکید کردیم.

وی افزود: ما از روند مذاکرات آستانه برای حل و فصل بحران در سوریه حمایت و به همراه ایران در این چارچوب تلاش خواهیم کرد. ما برای بازگشت امنیت و ثبات به سوریه تلاش می‌کنیم. خارج شدن آمریکا از توافق هسته‌ای، کار نادرستی بوده است.

مولود چاووش اوغلو تاکید کرد: مخالف تحریم‌های آمریکا علیه ایران هستیم و آمریکا باید به این تحریم‌ها پایان دهد. به گفتگو با واشنگتن درباره لزوم توقف تحریم‌های اعمالی علیه ایران ادامه خواهیم داد.

وزیر خارجه ترکیه همچنین گفت آنکارا در صدد است میزان مبادلات تجاری با ایران را به ۳۰ میلیارد دلار در سال افزایش دهد.

مولود چاووش اوغلو اعلام کرد سپاه پاسداران ایران سازمانی تروریستی نیست و امیدواریم آمریکا از تصمیم خود در این باره صرف‌نظر کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه ، آمریکا ، برجام ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار