رئیس کل دادگستری استان ایلام عنوان کرد؛

اجرای طرح مراقبت الکترونیکی زندانی ها در استان ایلام

رئیس کل دادگستری استان ایلام گفت:با اجرای طرح مراقبت الکترونیکی زندانی ، زندانی ها در کنار خانواده هستند و از این طریق بسیاری از مشکلات خانواده زندانیان حل و فصل می‌شود.

اجرای طرح مراقبت  الکترونیکی زندانی ها در استان ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،رزم رئیس کل دادگستری استان ایلام در نشست تجلیل از قضات برتر استان   افتتاح و راه اندازی دفتر الکترونیک قضایی را از دیگر اقدامات قوه قضاییه در استان دانست و گفت: ایجاد بهداشت روانی در میان مردم ، تسریع در روند رسیدگی پرونده ها و تکریم ارباب رجوع از مهم ترین اهداف طرح مراقبت الکترونیکی زندانی ها است.

رزم با اشاره به اهمیت حفظ شان دستگاه قضایی از قضات استان خواست با تلاش ، وحدت در همکاری در جهت رسیدگی پرونده های مهم مسن استان ، پرونده های کیفری امنیتی، کلاهبری و اختلاس را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام همچنین با اشاره به اهمیت راه اندازی سامانه ثنا و ابلاغ ۹۷درصدی ابلاغ قضایی در استان عنوان کرد: سال ها این ابلاغیه ها به صورت دستی و کتبی به دست مردم می رسد که این امر باعث وجود مشکلاتی برای اقشار مردم و مخاطبان بوجود آورده که اکنون با ابلاغ الکترونیکی این مشکلات رفع شده است.

رزم با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلابی این اقدام را ناشی از توان و قدرت سپاه در همه امور و ضعف آمریکا برشمرد و افزود: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و برخواسته ار بتن مردم است که در طول تاسیس خود همواره حامی مظلومان و مستضعفان جهان بوده است.

در پایان از قضات برتر استان در سال ۹۷ با اهدا لوح تقدیر شد.

 

انتهای پیام/ د

تجلیل از قضات برتر استان

 

برچسب ها: قوه قضاییه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.