هزینه ۲۶ میلیارد تومانی در حوزه مسکن مددجویان کرمانی

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان از هزینه کرد ۲۶ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان اعتبار طی سال ۹۷ در حوزه مسکن مددجویان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  ناصر امیر محمودی؛ مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان تأمین مسکن برای مددجویان را یکی از اولویت‌های این نهاد دانست و گفت: ۴۳۱۹ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان طی سال گذشته تکمیل، تعمیر، بازسازی و مقاوم‌سازی شده است.

وی بابیان اینکه مسکن مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت است و توانمندسازی واقعی بدون تأمین مسکن مناسب که پیوست اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد امکان‌پذیر نیست و پایداری لازم را نخواهد داشت، افزود: به‌منظور کمک به حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت ۲۶ میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان اعتبار طی سال گذشته در حوزه مسکن مددجویان در استان کرمان هزینه شده است.

امیر محمود ادامه داد: اعتبار هزینه شده برای حل مشکل مسکن مددجویان از محل درآمد صدقات، اعتبارات دولتی و کمک‌های خیران در حوزه مسکن تأمین‌شده است.

وی در ادامه از خرید و ساخت ۱۳۴ واحد مسکن برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال ۹۷ خبر داد و گفت: برای خرید و ساخت این تعداد واحد مسکن مددجویی پنج میلیارد و ۴۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان کرمان در پایان به آمار مددجویان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نا مقاوم در استان اشاره کرد و افزود: ۱۲ هزار و ۳۵۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نا مقاوم هستند که از این تعداد خانوار ۶۸۳۵ خانوار در مناطق شهری و ۵۵۱۸ خانوار در مناطق روستایی ساکن هستند.
انتهای پیام/ی

۱۲ هزار و ۳۵۳ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان فاقد مسکن

برچسب ها: مسکن ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.