سردادن سرودی برای همبستگی 

کاروان شادی حوزه هنری مازندران به شهرستان سیمرغ رفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی حوزه هنری مازندران اعلام کرد: گروه سرود «رهروان ولایت» این نهاد به سرپرستی «یوسف یونسی» در مدرسه ابتدایی شهید جعفری شهرستان سیمرغ به اجرای برنامه پرداخت.

گفتنی است این اقدام که با برنامه‌های هفته هنر انقلاب حوزه هنری مازندران همزمان شد، با هدف ابراز همدردی با کودکان سیل زده کیاکلا صورت پذیرفت.

همچنین در این برنامه با هماهنگی اداره آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ انجام شد، دانش آموزان پایه اول تا ششم دو مدرسه  دخترانه شهید جعفری و مدرسه استثنایی بهار در کنار هم لحظات شادی را سپری کردند.

گروه سرود حوزه هنری مازندران در این جنگ شادی که با اجرای بازی و سرگرمی نیز همراه بود، دو سرود «همدلی» و «مازرون» را جهت ابراز همدردی و افزایش روحیه دانش آموزان آسیب دیده از سیل ویرانگر شهر کیاکلا و مناطق اطراف اجرا کرد.  

شایان ذکر است که در حادثه سیل روز‌های پایانی سال ۹۷ مناطقی در مازندران از جمله شهر‌های کیاکلا، جویبار، ساری و روستا‌های اطراف آن‌ها دچار آسیب‌های جدی و سنگینی شدند که حوزه هنری مازندران در قدم نخست با برگزاری نمایشگاه «سیل مهربانی» ویژه فروش آثار تجسمی، در مسیر کمک رسانی به این رخداد گام برداشته و در ادامه برگزاری فعالیت‌های مختلف فرهنگی هنری در مناطق آسیب دیده را در برنامه دارد.

انتهای پیام/ م

حضور کاروان شادی حوزه هنری مازندران در شهرستان سیمرغ

برچسب ها: عکس طبیعت ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.