جاری شدن سیل مهربانی در خاتم

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد گفت: پویش سیل مهربانی همکلاسی‌ها همزمان با سراسر استان در مدارس شهرستان خاتم اجرا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، علی سرداری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: همزمان با سراسر استان یزد طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در مدارس شهرستان خاتم اجرا شد.

سرداری با بیان اینکه امروز ٢۶٠ هزار دانش آموزان در سراسر استان و هزار و٧٠٠ واحد آموزشی در این پویش شرکت کرده اند افزود: این پویش باهدف ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیرنقدی دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس اجرا شد.

وی از این پویش بعنوان یک فرصت تربیتی و اجتماعی یادکرد و گفت: امیدواریم با همدلی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا، بخشی از آلام و خسارات وارد شده به دانش آموزان و خانواده‌ها در مناطق سیل زده برطرف گردد.

شایان بذکر است که در قالب این پویش دانش آموزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را که شامل پتو، لوازم بهداشتی و مواد شوینده بود اهدا کردند.

انتهای پیام/ غ

اجرای طرح سیل مهربانی همکلاسی‌ها در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار