مدیر کانال العالم سوریه و مدیر رادیو اسپانیایی منصوب شدند

«ناجی چنانی» با حکم معاون برون‎مرزی به سمت مدیر کانال العالم سوریه و پردیس پرویزی با حکم مدیرکل رادیوهای اروپا و آمریکا به سمت مدیر رادیو اسپانیایی منصوب شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان جبلی معاون برون‎مرزی در حکمی ناجی چنانی را به سمت مدیر کانال العالم سوریه منصوب کرد.

درحکم پیمان جبلی معاون برون‎مرزی آمده است:
انتظار می‎رود با توجه به اهداف و ماموریت‎های مصوب این کانال و با عنایت به شرایط سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور سوریه و برنامه‎ریزی اجرایی متناسب با استفاده از تجارب ارزشمند شبکه العالم و بهره‎گیری مناسب از استعداد‌ها و عناصر توانمند و با انگیزه و انقلابی نسبت به تهیه برنامه‌های مخاطب‎پسند و مبتکرانه با تبیین نقش جبهه مقاومت برای گذار از دوران حضور تکفیری‌ها و حامیان آن‎ها و نیز برنامه‌های امیدبخش و وحدت آفرین همت گمارید.

چنانی، دانشجوى دکتراى روابط بین‎الملل و دیپلماتیک دانشگاه اسلامى لبنان است. وی دارای کارشناسى ارشد معارف اسلامى و حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است. چنانی از سال ۸۱ تا ۹۰ گوینده خبر و مجرى برنامه‌هاى گفت‎وگوى سیاسى شبکه العالم بود و پیش از این سردبیر ارشد نیوزروم شبکه العالم (از سال ٨١ تا سال ٨٧)، مدیر اتاق خبر شبکه العالم (از سال ٨٧ تا سال ٩٠)، مدیرکل اخبار شبکه العالم (از سال ٨٨ تا سال ٩٠) و مدیر دفتر شبکه پرس‎تى‎وى، آى‎فیلم و هیسپان‎تى‎وى در لبنان (١٣٩٢ الى ١٣٩٤) بوده است.

انتصاب مدیر رادیو اسپانیایی اداره کل اروپا و آمریکا در معاونت برون مرزی

 محمدرضا خطیبیان مدیرکل رادیوهای اروپا و آمریکا در حکمی  پردیس پرویزی  را به سمت مدیر رادیو اسپانیایی منصوب کرد.

در این حکم آمده است نظر به دانش، علاقه مندی و تجربه کاریتان به موجب این حکم به عنوان  « مدیر رادیو اسپانیایی » منصوب می شوید.

برنامه ریزی دقیق در جهت فعالیت هرچه موثرتر در حوزه رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی اولویت امروز آن مجموعه است.

لازم است تمام فعالیت های رسانه ای آن مجموعه بر مبنای تولید موثر و هدفمند در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی بازتعریف شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.