دروازه بان پیکان: توانایی شکست دادن تراکتور را داریم

امینی گفت: همانطور که سپیدرود توانست تراکتورسازی را شکست دهد ما هم می‌توانیم این تیم را در تبریز ببریم.

دروازه بان پیکان: توانایی شکست دادن تراکتور را داریممهدی امینی دروازه بان تیم فوتبال پیکان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: می‌دانیم چه کار سختی برابر تیم قدرتمند تراکتورسازی داریم، این تیم در رده دوم جدول قرار دارد و حریف سرسختی است، اما می‌خواهیم پس از سه باخت متوالی که در هفته‌های گذشته داشتیم این بازی را ببریم، اما همه بازیکنان تیم برای پیروزی در این بازی تلاش می‌کنند.

دروازه بان تیم پیکان درباره نتایج ضعیف تیمش در بازی‌های اخیر گفت: این که در هفته‌های اخیر نتایج بدی گرفتیم درست است، اما این را هم در نظر بگیرید که با تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم، همانطور که سرمربی تیم گفته است قرعه خوبی در لیگ نداریم، زیرا بازی‌های ما با تیم‌های قدرتمند در ابتدا و انتهای فصل به صورت متوالی برگزار شد و این موضوع کار ما را سخت کرد. امیدوارم با شکست تراکتور، باخت‌های قبلی را جبران کنیم.

وی ضمن ابراز امیدواری به پیروزی برابر تراکتورسازی بیان کرد: وقتی سپیدرود تراکتورسازی را شکست داد ما هم می‌توانیم در تبریز این کار را انجام دهیم. تراکتور تیم بزرگی است که از نظر مالی و امکانات و تعداد هواداران نسبت به ما برتری دارد و شکست دادن آن‌ها کار دشواری است، اما پیکان هم تیم کمی نیست و این را در چند سال اخیر ثابت کرده است.

امینی درباره شرایط پیکان در جدول اظهار کرد: تیم ششم جدول نسبت به تیم‌های رده پایینی اختلاف زیادی ندارد. در حال حاضر هم پنج بازی باقی مانده و اگر در خوشبینانه‌ترین حالت بتوانیم ۱۵ امتیاز از این بازی‌ها بگیریم تا رده ششم جدول صعود می‌کنیم، حتی با گرفتن نصف امتیازات ممکن، پیکان در میانه‌های جدول باقی می‌ماند و رتبه تیم دو رقمی نمی‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: بیشتر از ده سال در سپاهان بازی کردم و امسال تصمیم گرفتم برای پیشرفت و بیشتر دیده شدن به پیکان بپیوندم، نزدیک به شش هفته از شروع نیم فصل اول را به خاطر همراهی با تیم ملی امید در بازی‌های آسیایی جاکارتا از دست دادم و تا پایان نیم فصل اول آمادگی کامل نداشتم، اما با شروع نیم فصل دوم شرایط بازی را پیدا کردم و توانستم با عملکردی که داشتم خودم را به پیکان و سپاهان ثابت کنم.

امینی در پاسخ به این سوال که با اتمام مدت انتقال قرضی اش به پیکان، به سپاهان بر می‌گردد یا در پیکان خواهد ماند گفت: برای سال بعد با سپاهان قرارداد دارم و هنوز مشخص نیست فصل بعد در پیکان می‌مانم یا به سپاهان برمی گردم. پیکان خواهان ادامه همکاری با من است، اما مسئولان باشگاه باید با سپاهان به توافق برسند، زیرا یکسال دیگر از قراردادم با سپاهان باقی مانده است و من به تنهایی نمی‌توانم تصمیم بگیرم. خودم دوست دارم هر جا که پیشرفت بیشتری داشته باشم بازی کنم.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان پیکان پیش از دیدار برابر تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار