بازی رسانه‌ای و دروغ‌های هدفمند عضو کادر فنی استقلال

یک عضو کادر فنی استقلال امروز با انتشار یک استوری پرده از دروغ اخیر خود برداشت.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی خانبان، آنالیزور تیم فوتبال استقلال چند روز قبل در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان از قطع همکاری با باشگاه استقلال گفت.

متن کامل گفتگوی آنالیزور استقلال به شرح زیر است:

من روز دوشنبه در نشستی که با علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال داشتم به این نتیجه رسیدم که دیگر در تمرینات این تیم شرکت نکنم.

او ادامه داد: در این نشست گلایه کردم چرا من در لیست آسیایی استقلال نیستم و نفرات مدنظر خودشان از داخل باشگاه را جایگزینم کردند. مورد بعدی اینست که به شکل درستی حق و حقوقم را ندادند و با وجود اینکه به تمام اعضای تیم پاداش داده اند به من پاداش ندادند. حتی رسانه باشگاه در سال‌های اخیر به من بی احترامی کرده است و با وجود اینکه حتی از تدارکات و ماساژور‌های تیم خبر منتشر کرده است هیچ خبری از من منتشر نکرده است. مگر من آنالیزور استقلال نیستم؟ چندین هفته است روز بازی برای تماشای بازی حریفان استقلال به شهرستان می‌روم. به همین دلیل تصمیم گرفتم به دلیل ضعف مدیریتی استقلال کنار بکشم و از تمام هواداران هم عذرخواهی می‌کنم.
(فایل صوتی موجود است)

بازی رسانه‌ای و دروغ‌های هدفمند عضو کادر فنی استقلال

این اتفاق در حالی است که امروز و قبل از بازی با ماشین سازی مهدی خانبان با انتشار استوری در کنار میگوئل کولی و فیلیپ نشان داد خبر چند روز گذشته و جدایی از استقلال صحت نداشته است و اما دلیل این فضا سازی رسانه‌ای از سوی عضو کادر فنی استقلال فقط تحت فشار قرار دادن باشگاه برای اضافه کردن وی به کادر آسیایی تیم فوتبال استقلال است.

بازی رسانه‌ای و دروغ‌های هدفمند عضو کادر فنی استقلال

جالب اینکه در بیشتر مواقع رسانه‌ها متهم شایعه سازی و دروغ پردازی می‌شوند و امیدواریم باشگاه استقلال در مورد این اخبار که طبعا حاشیه‌هایی را هم برای تیم فوتبال به همراه دارد واکنش نشان داده و تذکرات جدی را بدهند.


بیشتر بخوانید: آنالیزور استقلال قطع همکاری کرد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار