یک مقام مسئول خبر داد؛

حضور بیش از ۳۰۰ شرکت بورسی در فاینکس ۲۰۱۹ قطعی شد

فلاح گفت: حضور بیش از ۳۰۰ شرکت بورسی، بیمه‌ای، بانکی و استارتاپی و دانش بنیان در فاینکس ۲۰۱۹ قطعی شده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با اعلام این خبر که از حدود یک هفته مانده به رونمایی از بزرگترین رویداد مالی کشور، حضور بیش از ۳۰۰ شرکت بورسی، بیمه‌ای، بانکی و استارتاپی و دانش بنیان در فاینکس ۲۰۱۹ قطعی شده است، به تشریح گزارشی از مراحل پیشرفت کار دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه پرداخت و گفت: تا امروز ۳۲۰ شرکت یا نهاد تأمین سرمایه از جمله کارگزاری، سبدگردان سرمایه‌گذاری و مشاور سرمایه‌گذاری، بانک و مؤسسه اعتباری، بیمه و خدمات بیمه‌ای و همچنین صرافی و لیزینگ و ارائه دهنده خدمات مالی و اعتبارسنجی در بخش‌های داخلی و بین الملل برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده اند.

فلاح رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه توضیح داد: برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت‌های بازار سرمایه از جمله معرفی ابزار‌های مورد استفاده در این بازار به مردم با هدف فرهنگ سازی عمومی است.


بیشتر بخوانید: عرضه نخستین محموله میعانات گازی سال ۹۸ در بورس انرژی 


به گفته رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، تاکنون بیش از ۱۶ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه در قالب ۸ سالن واگذار شده و ۳۲۰ مجموعه حضور خود را نهایی کردند که امیدواریم این روند با مشارکت بیشتر ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس اظهار کرد: اهمیت فاینکس ۲۰۱۹ و جایگاه بین المللی آن، همچنین دو نهاد بین المللی شامل انجمن بین المللی روابط عمومی IPRA و شرکت ARJAN CAPITAL را بر آن داشت تا حضور خود را در این رویداد بزرگ نهایی کنند.

فلاح افزود: این دو نهاد بین المللی به تهران می‌آیند تا در روز‌های برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه سه کارگاه آموزشی برگزار کنند.

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی "نحوه تقابل، مدیریت و انعکاس اخبار" ویژه خبرنگاران و کارگاه آموزشی "چالش‌های نوظهور مربوط به روابط عمومی" ویژه کارشناسان و فعالان حوزه روابط عمومی و ارتباطات در این رویداد خبر داد و گفت: مدرس این دوره‌ها رئیس هیات مدیره IPRA خواهد بود.

مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در ادامه با تاکید بر نقش مهم فاینکس در فرهنگ سازی بازار سرمایه تصریح کرد: برگزاری هر ساله نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، گامی در راستای ارائه ظرفیت‌های بازار سرمایه از جمله معرفی ابزار‌های مورد استفاده در این بازار به مردم با هدف فرهنگ سازی عمومی است.

فلاح افزود: هم اکنون بازار سرمایه ایران در ابزار‌های مالی تنوع بی نظیری دارد. در بورس‌های "اوراق بهادار محور"، صکوک اجاره، اوراق منفعت، اوراق جعاله و دیگر اوراق اسلامی را در ایران داریم که این اوراق می‌تواند برای اکثر کشور‌های مسلمان جذابیت داشته باشد. سازمان بورس و اوراق بهادار اخیرا هم در حال برنامه ریزی برای راه اندازی و تقویت ابزار‌هایی نظیر آتی سهام، فروش استقراضی، وارانت و بیمه اتکایی بوده است.

شایان ذکر است: فاینکس ۲۰۱۹ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می‌شود. شرکت‌های علاقه‌مند به مشارکت در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه برای اطلاع از جزئیات این رویداد مهم می‌توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی http://iranfinex.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

فاینکس ۲۰۱۹ از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه ۹۸ برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار