۲۰ گروه جهادی عازم روستا‌های سیل زده سرخس

فرمانده سپاه سرخس گفت: ۲۰ گروه جهادی متشکل از اقشار مختلف مردم و بسیجیان برای خدمت رسانی به روستا‌های سیل زده این شهرستان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،عیسی صفری فرمانده سپاه سرخس افزود: امروز ۲۰ گروه جهادی متشکل از اقشار مختلف مردم و بسیجیان به روستا‌های سیل زده این شهرستان برای خدمت رسانی به مردم این روستا‌ها اعزام شدند.

وی با بیان اینکه مدیریت این گروه‌های جهادی برعهده بسیج سازندگی سپاه سرخس است، ادامه داد: هم اکنون در روستای سیل زده چاله زرد سرخس، ۴۰ نفر از کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد سرخس و ۶۰ نفر از بسیجیان عزیز در قالب گروه‌های جهادی مشغول خدمت رسانی به مردم این روستا هستند.

فرمانده سپاه سرخس با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در روستای سیل زده صمدآباد سرخس اظهار داشت: در حال حاضر ۸۵ نفر از بسیجیان و ۱۵ نفر از کارکنان هنگ مرزی سرخس در قالب گروه‌های جهادی به مردم این روستا نیز خدمت رسانی می‌کنند.

صفری با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا چند روز آینده وضعیت مردم در روستا‌های سیل زده شهرستان به حالت پایدارتری برسد تصریح کرد: لایروبی و نظافت منازل مردم، بازگشایی معابر فرعی روستا، جمع آوری اجساد احشام تلف شده با همکاری شبکه دامپزشکی، خارج کردن اسباب و اثاثیه مدفون و جمع آوری نخاله‌های ساختمانی از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی در روستا‌های سیل زده این شهرستان است.

انتهای پیام//ف. س


گروه‌های جهادی خدمتگزاران مردم سیل زده سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار