بازدید مسئولان از ستاد مردمی کمک‌رسانی به سیل‌زدگان

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی از ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستان بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت: مسئولان دولتی، نیرو‌های مسلح، طلاب و روحانیون و نیرو‌های مردمی در حادثه اخیر نمایش بی‌نظیری از کمک‌رسانی و همدلی را نمایش دادند و این ایثار آن‌ها باید در تاریخ خوزستان به ثبت برسد.

  وی افزود: در پی این سیلاب اخیر زمین‌های زراعی زیادی به دریا تبدیل شد و منازل فراوانی دچار آبگرفتگی شدند؛ به صورتی که رفت و آمد در مناطق سیل‌زده توسط قایق صورت می‌گیرد.

 اراکی ادامه داد: جوانان در این مناطق سیل‌زده بدن‌های خود را سپر سیل‌بند‌ها قرار دادند و به صورت شبانه‌روزی مراقب بودند و با اقدامات خود شهر‌های بزرگی را از غرق شدن نجات دادند و حضور اقشار مختلف مردمی و جهادی در مناطق سیل‌زده و امدادرسانی آن‌ها حاصل تربیت انقلاب اسلامی است و جهان باید به چشم خود ببیند که این انقلاب چه جامعه ارزش‌مدار و فداکاری را تربیت کرده است.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی  تصریح کرد: ما نیز در این بحران اخیر بنا بر وظیفه با حدود ۴۰۰ طلبه حوزه امام (ره) به سرعت در مناطق سیل‌زده حضور پیدا کردیم تا در خدمت به مردم شریک شویم و به یاری مردم سیل‌زده خوزستان بشتاییم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حادثه ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.