فراخوان مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها در ارديبهشت ماه امسال

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره‌های کارشناسی و بالاتر در اردیبهشت ماه اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "مهرداد پناهپوریان" معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت:همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگ آماده به خدمت به تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ دریافت کرده اند، می‌بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: مشمولان می‌بایست ساعت ۷ صبح روز دوشنبه مورخ ۲ اردیبهشت ماه ۹۸ در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ پناهپوریان تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت‌های اجتماعی را برای آنان در برخواهد داشت.

معاون اجتماعی پلیس اصفهان در پایان تصریح کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.


انتهای پیام/م

 

فراخوان اعزام مشمولان فارغ التحصيل دانشگاه ها در ارديبهشت ماه امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.