رییس پلیس فتا استان هرمزگان خبر داد؛

شناسایی عامل برداشت الکترونیکی غیر مجاز از حساب /رمز کارت بانکی را در اختیار کسی نگذارید

رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در بندرعباس خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،سرهنگ علی اصغر افتخاری   رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در بندرعباس خبر داد.

وی گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان بندرعباسی به پلیس فتا و اعلام شکایت مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

 رییس پلیس فتا استان هرمزگان افزود: در بررسی صورت حساب شاکی مشخص شد مبلغ ۳۰ میلیون ریال در قالب خرید اینترنتی و شارژ از حسابش برداشت شده است.

این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه اعتماد بی جا به افراد مختلف و در اختیار قرار دادن کارت بانکی به آنان عواقب جبران ناپذیری را به دنبال دارد گفت: با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم به هویت آقای "م. س. " که از دوستان شاکی بود شناسایی و احضار شد.

سرهنگ افتخاری افزود: متهم در بازجویی بعمل آمده در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و معترف شد با توجه به اینکه مالباخته کارت بانکی‌اش را در اختیار وی قرار داده است با فعال سازی رمز دوم کارت، اقدام به برداشت از حسابش کرده است.

کارشناس ارشد فضای مجازی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان از عموم شهروندان خواست رمز کارت بانکی خود را هیچ گاه و تحت هیچ شرایط در اختیار دیگران قرار ندهند چراکه اعتماد بی جا به افراد مختلف و غیر ناشناس و در اختیار قرار دادن کارت بانکی به دیگران در برخی موارد عواقب جبران ناپذیر و زیان آوری را به دنبال دارد.

رییس پلیس فتا هرمزگان در پایان از به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CyberPolice.ir بخش ارتباطات مردمی و شماره تلفن ۰۷۶۲۱۸۲۵۹۶۴ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.

انتهای پیام/ف

عامل برداشت الکترونیکی غیر مجاز از حساب بانکی شناسایی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.