سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای:

تردد محورهای مواصلاتی کشور به روال عادی جریان دارد

کلیه محور‌های مواصلاتی کشور به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع، باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

ببه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود و ممنوع که در ذیل ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.
 
طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۶۵ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۰.۱۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند، ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.
 
افزایش ۰.۱۰ درصدی عبور مرور در جاده‌های مواصلاتی کشور /ممنوعیت تردد موتور سیکلت در محور کرج چالوس

بیشتر بخوانید: کاهش ۱۲ درصدی سفر‌های نوروزی با ناوگان حمل و نقل عمومی


محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۸ فروردین تا دوشنبه ۲ اردیبهشت ماه ۹۸
 
تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۸ تا ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۲ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد، محور‌های قوچان-مشهد، سبزوار-مشهد و تربت حیدریه-مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره-تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محور کندوان
تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۸ از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۸ از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۱/۳۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۸/۰۱/۳۰ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۱ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۱ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ روز یکشنبه مورخ ۹۷/۰۲/۰۱ از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی):
محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۲۸ مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه به قائمشهر ممنوع و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزیکشنبه مورخ ۹۸/۰۲/۰۱ از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر-فیروزکوه ممنوع است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مواصلاتی کشور در ۲۹ فروردین ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار