استاندار سمنان:

هنگامی که سپاه و ارتش و نیروهای مسلح در این کشور هستند ما عزتمندیم

استاندار سمنان گفت: حضور ارتش در کنار مردم در بلایای طبیعی کاملا مشهود و هویداست و این نشان از حضور مستحکم این ارگان نظامی است.

هنگامی که سپاه و ارتش و نیروهای مسلح در این کشور هستند ما عزتمندیمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در آئین رژه نیروهای مسلح در روز ارتش جمهوری اسلامی در شاهرود ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتش گفت: عظمت هر کشور به قدرت و استحکام نیروی دفاعی آن کشور بستگی دارد و از مولفه های قدرت کشور ما داشتن یک‌نیروی قدرتمند مردمیاست و ارتش جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی ، حافط کیان مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی با باشاره به اصل ۱۴۴ قانون اساسی مبنی بر این که ، ارتش ما یک نیروی مردمی و متدین است افزود: از روز اول انقلاب ، آمریکا و ستون پنجم وابسته ی به آن بدنبال تحقیر و نابودی ارتش بود و می گفت این ارتش در زمان شاهنشاهی شکل گرفته و لذا با این ترفند بدنبال حذف ارتش بود.

آشناگر ادامه داد: امام عزیز ما در چنین روزی با پیام تاریخی خود از ارتش جمهوری اسلامی دفاع کرد و این روز را روز یاس دشمنان انقلاب اسلامی عنوان نمود.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز روز تجلی پیوند مردم و انقلاب است تصریح کرد: ابتکار امام، زبان یاوه گویان را بست و بدین ترتیب تیر دشمن به سنگ خورد و ارتشیان عزیز با قدرت و انگیزه در کنار مردم قرار گرفتند و حماسه آفریند که حضور ارتش چه در دوران تحکیم انقلاب و چه در دوران دفاع مقدس بسیار درخشان و پربار است.ارتش ما نشان داد که یک‌نیروی کاملا قابل اتکا برای حفاظت از استقلال و کیان‌مقدس جمهوری اسلامی است

وی به حضور ارتش در سیل و حوادث اخیر هم اشاره کرد و گفت: حضور ارتش در کنار مردم در بلایای طبیعی کاملا مشهود و هویداست که صحنه های زیبایی که در قاب حافطه مردم بخاطر سپرده شد.

استاندار سمنان افزود: حرکت زیبای سرهنگ حقیقی ، فرزند همین دیار و همین لشگر بقدری زیبا و تماشایی بود که مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. که این نشان از یگانگی ارتش با مردم است.

آشناگر ابراز داشت: حضور امیر فرماندهی محترم لشگر و همکاران ایشان موجب شد که بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم از بوران و برف در نخستین روزهای سال نو نجات پیدا کنند و دست برادری و اخوتی که بین سپاه و ارتش داده شده است ، حرکت زیبا و درخشانی می باشد که در مقابل حرکت زشت امریکا ، قابل تبیین بوده و باید ذکر گردد.‌

عالی ترین مقام اجرایی استان اضافه کرد: پیشینه آمریکا مملو از خطا ، جنایت ، کشتار و قتل است  و جنایت وحشتناک آمریکا در بمباران هسته ای و کشتار ۳۲۰۰۰۰ نفر انسان بی گناه تنها یکی از جنایت های هولناک امریکاست و حضور آمریکا در کشورهای اطراف ایران که به صور مختلف انجام شده است نشان از کشتار بی رحمانه ی مردم دارد. آمریکا دیر زمانی است که در خاورمیانه به دنبال بسط قدرت خود بوده و بارها نیز ذکر نموده اند که به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید هستند و لذا گروههای تروریستی داعش و طالبان و غیره را ایجاد کرده و به جان مردم انداخته اند.

آمریکا بی خردی و پست بودن خود را بیشتر از گذشته ثابت کرد 

وی افزود: آمریکا ، هیچ صلاحیتی برای تعیین نمودن معیارهای تروریست با عدم تروریستی بودن افراد ، گروهها و کشورها ندارد زیرا سپاه نهادی محبوب در میان مردم ایران و خاورمیانه است و آمریکا نام این نهاد را در لیست تروریست قرار می دهد به امید آنکه از این نهاد محبوب انتقام بگیرد و خوشبختانه مشاهده نمودیم که در این حرکت نابخردانه هیچ کشوری جز رژیم منحوس صهیونیستی و چند کشور دست نشانده از او حمایت نکردتد.

آشناگر ابراز داشت:  اقدام آمریکا در اعلام نام سپاه در گروههای تروریستی ، موجب تقویت وحدت و هم بستگی آحاد مردم و جریانهای مختلف سیاسی با سپاه شد و در این اقدام ، همه گروهها در کنار سپاه قرار گرفتند و اعلام کردند که هرگز در مقابل امریکا سر خم نخواهند کرد

وی تاکید کرد :تا سپاه و ارتش و نیروهای مسلح هستند ما عزتمندیم و در کنار این نیروها مردم ما می توانند شاهد رشد و توسعه بیش از پیش کشورمان باشند.‌

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار