افزایش تردد‌های ورودی و خروجی در خراسان شمالی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: شمار تردد‌های ورودی به استان در سال ۹۷ به نسبت سال ماقبل ۸ ممیز ۷ درصد و شمار تردد‌های خروجی حدود ۹ ممیز ۶ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: سال ۹۷ تعداد ۸ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۷۸ دستگاه خودرو به استان وارد شده است که این رقم در سال ماقبل ۷ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۵۶۷ دستگاه خودرو به ثبت رسیده است.

وی افزود: بر اساس اطلاعات ۴۵ دستگاه تردد شمار نصب شده در جاده‌های استان، سال گذشته خروج ۸ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۳۰۵ دستگاه خودرو در استان گزارش شده است که این رقم در سال ۹۶، هفت میلیون و ۶۵۳ هزار و ۵۹۳ دستگاه خودرو بوده است.

بدیعی مقدم گفت: سال گذشته ۸۷ ممیز ۸ درصد از تردد‌های جاده‌ای استان مربوط به ناوگان سبک و ۱۱ ممیز ۷ درصد مربوط به ناوگان سنگین بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی بیان کرد: پارسال بیشترین میزان تردد‌های جاده‌ای استان به ترتیب در محور‌های شیروان-بجنورد و بالعکس، بجنورد-اسفراین و بالعکس و قوچان - فاروج به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: همچنین کمترین میزان تردد‌ها در محور‌های شوقان – بجنورد و بالعکس، جاجرم– سنخواست و بالعکس و جاجرم – امیر آباد و بالعکس بوده است.

وی گفت: در این مدت محور گرمه - میامی و بالعکس، سنخواست – سه راهی ایرج و امیر آباد - جاجرم، بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: خودرو‌های عبوری از محور‌های فاروج – شیروان، بجنورد _ شیروان (سیساب) و سه راهی چمن بید – گرمه بیشترین سرعت متوسط تردد را داشتند.

بدیعی مقدم با بیان اینکه سال گذشته اوج تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان در ساعت ۱۹ تا ۲۰ به ثبت رسیده است، گفت: در این مدت هر ساعت به طور متوسط تردد ۲۴۱ دستگاه خودرو به ثبت رسیده است که این رقم در مقایسه با سال ماقبل ۵.۲ درصد رشد دارد.

انتهای پیام / ب

تردد‌های ورودی و خروجی در خراسان شمالی افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.