رئیس بنیاد مسکن نهاوند:

خسارت ۱۱۰میلیاردی سیلاب به بخش مسکن نهاوند

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند گفت: سیلاب۱۱۰ میلیارد تومان به بخش مسکن شهری و روستای نهاوند بین ۵۰ تا ۱۰۰درصد خسارت وارد کرد.

خسارت ۱۱۰میلیاردی سیلاب به  بخش مسکن نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  علیرضا نثاری رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد فرسوده روستایی نهاوند نیاز به نوسازی دارند،گفت: در مجموع به بخش مسکن روستایی و شهری نهاوند ۱۱۰میلیارد تومان خسارت وارد شد.

وی گفت: برابر نظر کارشناسان این اداره در برسی‌های میدانی از نقاط مختلف خسارت دیده شهری و روستایی پس از سیلاب نیمه اول فروردین در شهرستان نهاوند بیش از ۲۷۵ واحد مسکونی در شهرستان نهاوند نیاز به احداث و ۵۸۶ واحد مسکونی نیاز به ترمیم و باسازی دارند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان نهاوند گفت: در حوزه روستایی هم، هزار و ۲۵واحد مسکونی نیاز به احداث و هزار و ۴۱۶ واحد نیاز به ترمیم و باسازی دارد.

نثاری افزود: مبلغ تسهیلات نوسازی مسکن روستایی از ۲۵ میلیون تومان به ۴۰ میلیون تومان افزایش یافته است و نرخ سود این وام ۵ درصد با بازپرداخت ۱۲ ساله است.

انتهای پیام/س

سیلاب ۱۱۰میلیارد تومان به مسکن نهاوند خسارت وارد کرد

برچسب ها: سیلاب ، بنیاد مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.