فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش ناوگان جنوب:

نیروهای مسلح آماده دفاع از کشور در تمام عرصه ها هستند/سلاح‌ها و تجهیزات نیرو‌های مسلح نیز همگی بومی اند

فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش ناوگان جنوب گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با وحدت، انسجام، همدلی و همکاری آماده دفاع از کشور در تمام عرصه ها هستند.

نیروهای مسلح آماده دفاع از کشور در تمام عرصه ها هستند/سلاح‌ها و تجهیزات نیرو‌های مسلح نیز همگی بومی اندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار دوم افشین تاشک فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش ناوگان جنوب روز پنجشنبه در حاشیه رژه روز ارتش به خبرنگاران اظهار داشت: نیروی‌های مسلح کشور شامل ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و نیروی انتظامی همانگونه که در دوران دفاع مقدس با همدلی، انسجام و همکاری موجب پیروزی کشور شدند هم اکنون هم با همان روحیه در تمام زمینه‌ها آمادگی کامل دارند.

وی یادآورشد: سلاح‌ها و تجهیزات نیرو‌های مسلح نیز همگی بومی اند و نیروی انسانی ارتش هم با ویژگی‌های اعتقاد، انضباط و تعهد آماده دفاع از کشور و نظام اسلامی هستند.

به مناسبت روز ارتش و نیروی زمینی نیرو‌های مسلح مستقر در هرمزگان با انجام رژه با شکوه در کنار آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز، قدرت وتوانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

در این آیین نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی به مناسبت ۲۹ فروردین ضمن اعلام آمادگی در برابر تهدید‌های دشمن از برابر جایگاه رژه رفتند.

در این مراسم یگان‌های نمونه از منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دریابانی انواع جنگ افزار‌ها و تجهیزات لجستیکی خود را به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه نیرو‌های مسلح امروز علاوه بر مسوولان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم بندرعباس حضور داشتند.

انتهای پیام/ب

 

صحبت های فرمانده قرارگاه مقدم نیروی دریایی ارتش ناوگان جنوب در هرمزگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.