آیا مرورگر سامسونگ توان رقابت با مرورگر گوگل را دارد؟

سامسونگ با قرار دادن مرورگر خود در گوشی‎های هوشمند و تبلت‌های این شرکت قصد رقابت با مرورگر شرکت گوگل را دارد.

آیا مرورگر سامسونگ توان رقابت با مرورگر گوگل را دارد؟به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مرورگر کروم به عنوان یکی از سریع‌ترین و تواناترین مرورگرهای جهان به طور گسترده‌ای در دستگاه‌‌های مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری در جهان، گوشی‌های هوشمند خود را با مرورگر محبوب شرکت گوگل به مشتریان خود عرضه می‌کنند. حال شرکت سامسونگ با طراحی مرورگر مخصوص این شرکت و قرار دادن آن در تلفن‌های همراه هوشمند سامسونگ قصد رقابت بسیار جدی را با کروم دارد.

شاید به جرات بتوان گفت سامسونگ جدی‌ترین رقیب اپل در جهان است و بارها نیز توانسته است در میزان فروش گوشی‌های هوشمند خود از این غول فناوری آمریکایی پیشی بگیرد. بسیاری از کارشناسان گوشی‌های هوشمند معتقدند سامسونگ با تولید دستگاه‌های توانا و قدرتمند توانسته است نظر میلیون‌ها کاربر را به سمت خود جلب کند و نشان دهد که چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری از اپل چیزی کم ندارد.

اگرچه مرورگر سامسونگ مدت‌ها پیش طراحی و در گوشی‌های این شرکت قرار داده شده است ولی به تازگی مهندسان این شرکت کره‌ای با اضافه کردن ویژگی‌هایی خاص و جدید به دنبال افزایش تعداد کاربران آن و یا به زبان ساده‌تر، بیشتر نمودن تمایل صاحبان گوشی‌های سامسونگ به استفاده از آن است.

آیا مرورگر سامسونگ توان رقابت با مرورگر گوگل را دارد؟

سامسونگ برای بررسی میزان تمایل کاربران به استفاده از مرورگر این شرکت نظرسنجی جالبی را در سایت خود منتشر کرد. در این نظرسنجی که در مورد تمایل صاحبان گوشی‌های سامسونگ به استفاده از مرروگر کروم و سامسونگ برگزار شد، تقریبا نیمی از افراد  شرکت کننده در نظرسنجی به سامسونگ و نیمی دیگر به کروم رای دادند. این آمار با توجه به تعداد بسیار زیاد کاربران گوگل کروم، موفقیتی بسیار چشمگیر برای سامسونگ محسوب می‌شود. سامسونگ مرورگر خود برای دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید را روی فروشگاه مجازی Paly Store بارگذاری کرده است.


بیشتر بخوانید: کاربران گوگل کروم مراقب اطلاعات خود باشند


انتهای پیام/

رقابت جدی مروگر گوگل و سامسونگ برای حضور در گوشی‌های هوشمند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی نشاسته گیر
۱۹:۳۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا مرورگر من خطا وکار نمیکند مشمل چیه و کجاس لطفا رفع این مشکل کنید ممنون
آخرین اخبار