ارتش جمهوری اسلامی ایران برادرانه در کنار سپاه حضور خواهد داشت

ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان گفت:ارتش جمهوری اسلامی ایران برادرانه و با تمام وجود در کنار سپاه حضور خواهد داشت و همکاری، اتحاد و همدلی ما با سپاه همچون همیشه همانند خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرسرتیپ دوم محسن آذرافروزارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری امروز در مراسم روز ارتش در اصفهان با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب که ارتش را متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه توصیف کردند، اظهار داشت: ارتش رضاخان حتی یک روز نتوانست در برابر بیگانگان دوام بیاورد و این در حالی است که ارتش مؤمن و انقلابی ایران اسلامی در طول سال‌های دفاع مقدس در کنار دیگر نیرو‌های مسلح هشت سال در برابر دشمنان مقاومت کرد.

وی افزود: در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم بوده است و در راستای دفاع از نظام و انقلاب از جان خود مایه گذاشته‌اند.


ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهار محال و بختیاری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سرسپرده امر ولایت فقیه است، تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقابله با دشمنان نظام، انقلاب و اسلام بر مبنای آیه «اشداء علی الکفار» عمل می‌کند و در راه یاری رسانی به ملت شریف ایران و خدمت به کشور و همیاری با نهاد‌های کشور و نیرو‌های مسلح جلوه‌ای از مهربانی، همدلی، اتحاد را به نمایش می‌گذارد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر همگام، همدل و متحد هستند، ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران برادرانه و با تمام وجود در کنار سپاه حضور خواهد داشت و همکاری، اتحاد و همدلی ما با سپاه همچون همیشه همانند خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب خواهد بود.


امیر آذرافروز با بیان اینکه در سیل اخیر تمامی نیرو‌های مسلح همدلانه به یاری مردم شتافتند و ملت ایران نیز دریایی از مهربانی و خیر را به سوی هموطنان خود سرازیر کردند، تاکید کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اتحاد نیرو‌های مسلح موجب خشم و عصبانیت دشمنان است و دشمنان نظام یقین بدانند خشم آن‌ها از این اتحاد هرگز تمامی نخواهد داشت.

انتهای پیام/م

مراسم روز ارتش در اصفهان

برچسب ها: ارتش ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار