انجام ۸۲۴ بازرسی استاندارد سنجی از واحد‌های صنفی اردبیل

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: ۸۲۴ بازرسی استاندارد سنجی از واحد‌های صنفی استان اردبیل انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل ،هاشم علایی، مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: در یک ماه گذشته و در راستای طرح ویژه نظارتی بر عرضه و تولید کالاها، ۸۲۴ مورد بازرسی استاندارد سنجی از واحد‌های صنفی و ارائه دهندگان خدمات و فروشندگان کالا‌ها در استان انجام شد.

وی بیان کرد: در این بازرسی‌ها ۶۹ مورد کالای فاقد کد ده رقمی و علامت استاندارد شناسایی شد که برابر با قوانین مرتبط برخورد خواهد شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: در مراحل اجرای این بازرسی ها، بازرسان استاندارد به صورت نامحسوس وارد بازار شده و نظارت‌های لازم را انجام دادند.

علایی اظهار کرد: با واحد‌های صنفی و تولید کنندگانی که مغایر استاندارد‌های لازم عمل کرده و ایمنی و سلامتی خانواده‌ها را به مخاطره می‌اندازند، برخورد قانونی می‌شود و در سال جاری نیز این روند قانونی ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای موفق طرح نظارت ویژه نوروزی از سوی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل اظهار کرد: در قالب این طرح نیز بازرسی‌ها در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مقابله با عرضه کالای بی کیفیت و غیر استاندارد در ایام تعطیلات نوروز انجام شد.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل اصناف مورد بازدید در این طرح را صنایع غذایی و کشاورزی، شوینده‌های شیمیایی، قطعات خودرو، ترازو و نازل‌های سوخت و شهر‌های بازی اعلام کرد.


انتهای پیام/ح

بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار