سرپرست فرمانداری خواف عنوان کرد؛

بسیج همه ادارات در جهت عملیاتی کردن شعار سال (( رونق تولید))

جلسه شورای اداری خواف با رویکرد حمایت از سپاه پاسداران و بسیج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف گفت: هدف از این جلسه حمایت از سپاه پاسداران و بسیج است که رئیس جمهور آمریکا در یک اقدام خارج از عرف بین‌الملل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به‌عنوان سازمان تروریستی اعلام کرده است که ما از این تریبون این اقدام را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: امسال را مقام معظم رهبری سال رونق تولید نام‌گذاری کرده‌اند که باید تمامی ادارات در راستای عملیاتی کردن این شعار و حمایت از اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و با ارباب رجوع به ویژه سرمایه‌گذاران با سعه صدر و تعامل کامل برخورد کنند.

سرپرست فرمانداری خواف خطاب به مدیران و مسوولان اجرایی شهرستان اظهار داشت: تلاش کنید تا دراین فرصت باقی مانده در بحث جذب اعتبارات و عدم برگشت آن طوری عمل شود تا با برگشت بودجه و اعتبار مواجه نشویم.

سپهری با اشاره به بارندگی‌های اخیر که سبب رونق و سرسبزی این شهرستان شده است، اما درسایراستان‌ها منجر به ایجاد سیل و مشکلاتی شده است تصریح کرد: در خصوص مدیریت و کنترل بند‌های خاکی طبق برنامه‌ریزی انجام شده طی دو ماه باید برای تمامی بند‌ها سرریز احداث شود.

انتهای پیام//ف. س


مدیریت بند‌های خاکی با احداث سرریز بند‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.