ملت ایران به سپاه افتخار می کنند

امام جمعه اسدآباد گفت: تروریستی نامیدن سپاه پاسدران خودشیرینی آمریکا برای اسراییل است، اما دشمنان بدانند که ملت ایران به سپاه افتخار می کنند.

ملت ایران به سپاه افتخار می کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسینی مجد امام جمعه اسدآباد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به تروریستی نامیدن سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، گفت: این اقدام خودشیرینی آمریکا برای اسراییل است، اما دشمنان بدانند که ملت ایران به سپاه افتخار میکنند.

وی  با بیان اینکه محبوبیت سپاه پس از این عمل نابخردانه رئیس جمهور منفور آمریکا اوج گرفته است، گفت: ننگ بر امضا و ایده‌ای که جنایت تروریستی خواندن سپاه را بوجود آورد.
امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه سپاه   هیچ کشوری اجازه تعرض به کشور را نخواهد داد، گفت: اگر  حضور قدرتمند سپاه نبود شر داعش از سر منطقه و ایران برطرف نمی شد.
حجت الاسلام حسینی مجد ادامه داد: سپاه پاسداران دریای خروشان پاکیزه ایست که در هر شرایطی آماده خدمت به مردم و نظام انقلاب اسلامی است.
امام جمعه اسدآباد در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: با این اقدام رئیس جمهور آمریکا سپاه محبوبیتی فراوان در بین مردم کسب کرد.

وی با اشاره به حضور سپاه در تمامی عرصه جهاد و سازندگی در کشور بیان کرد: خدمات سپاه به کشور  و انقلاب تنها در بُعد نظامی محدود نمی شود و بلکه در  مسائل عمرانی، سازندگی همچون پروژه بزرگ ستاره خلیج فارس خضوری فعال و پر ثمر داشته است

امام جمعه اسدآباد در پایان تاکید کرد : سپاه در همه جا  و هر شرایطی حامی مردم و ولایت است.

انتهای پیام/د.ا

سپاه در همه جا  و هر شرایطی حامی مردم و ولایت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.