همزمان با روز ارتش؛

ارسال اقلام امدادی به منطقه قلایی سلسله توسط ارتش لرستان

همزمان با روز ارتش، لشگر ۸۴ پیاده ارتش لرستان با ارسال مواد غذایی و اقلام زیستی به مردم سیلزده منطقه محروم قلایی کمک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، همزمان با روز ارتش، لشگر ۸۴ پیاده ارتش لرستان با ارسال مواد غذایی و اقلام زیستی به مردم سیلزده منطقه محروم قلایی کمک کرد.

سرهنگ نادر صالحی، معاون عقیدتی سیاسی لشگر ۸۴ پیاده ارتش لرستان در آیین ارسال اقلام امدادی ارتش به سیلزدگان منطقه قلایی، اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش با شرکت در طرح‌های مردم‌یاری خدمات شایانی را به جامعه ارائه کرده است بگونه‌ای که رضایتمندی فرماندهی معظّم کلّ قوا را به همراه داشته و در حال حاضر نیز تمامی تلاش خود را در جهت تحقق تدابیر ارزشمند آن فرماندهی معظم، بر مبنای سه اصل مهم، ولایت‌مداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری، معطوف کرده است.

وی با اشاره به محموله کمکی ارتش به سیلزدگان قلایی گفت: این اقلام شامل پک‌های غذایی ۴۰ روزه و اقلام زیستی از قبیل فرش، پتو و وسایل گرمایشی است که در قالب ۱۱ ماشین سبک و دو ماشین سنگین برای توزیع در میان مردم سیلزده منطقه قلایی ارسال می‌شوند.

شریف خسروی فرماندار سلسله نیز ضمن تبریک به مناسبت روز ارتش به تمامی سبزپوشان سرافراز، اظهار کرد: در سیل اخیر که منطقه قلایی نیز با آن درگیر شدند، ارتش با ارسال اکیپ‌های مهندسی و غواصی و قایق قصد خدمت رسانی به مردم منطقه قلایی را داشتند که شرایط جغرافیایی به آن‌ها اجازه نداد.

وی وجود ارتش را ظرفیتی عظیم در راستای ارائه خدمت صادقانه و بی ریا به هموطنان دانست که در قلب مردم جای دارد و از حضورشان برای خدمت به سیلزدگان شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام /ب

ارتش لرستان اقلام امدادی به منطقه قلایی سلسله ارسال کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.