اینستاگرام پیام امام جمعه شیراز در حمایت از سپاه را حذف کرد

شبکه اجتماعی اینستاگرام در همراهی با اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی، پست صفحه آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در حمایت از سپاه را حذف کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شبکه اجتماعی اینستاگرام در همراهی با اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی خارجی، پست صفحه آیت الله لطف الله دژکام نماینده، ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در حمایت از سپاه را حذف کرد.

این پُست اینستاگرامی، ترکیبی از تصویر حضور آیت الله دژکام در جبهه طی دوران دفاع مقدس و همچنین تصویر حضور امام جمعه شیراز در آیین نمازجمعه با پوشش لباس نظامی سپاه است.

ذیل این پُست اینستاگرامی با هشتگ ' من سپاهی ام'، فرازی از سخنان آیت الله دژکام در نماز جمعه شیراز آمده است، مبنی بر این که: ' من این لباس مقدس پاسداری را از همان موقع که تحویل گرفتم، هنوز تحویل سپاه نداده ام'.

صفحه رسمی آیت الله دژکام در اینستاگرام به نشانی dezhkam_ir در دسترس عموم قرار دارد.

مسدودسازی حساب کاربری انگلیسی زبان رهبر معظم انقلاب اسلامی و صفحات منسوب به برخی سرداران سپاه پاسداران توسط اینستاگرام و همچنین حذف پست‌های منتشر شده در حمایت از سپاه، موجی از واکنش‌ها را در فضای رسانه‌ای کشور به دنبال داشته است.

برخی رسانه‌های ایران از این اقدام به عنوان 'شبیخون اینستاگرامی' یاد کردند و نوشتند: این اقدام اینستاگرام قابل پیش‌بینی بود چرا که بار‌ها نشان داده تحت سیطره آمریکا است و منافع آن در اجرای دستورات این کشور است و بر همین اساس می‌توان تصمیم اینستاگرام را دقیقا مطابق با موضع کاخ سفید با جمهوری اسلامی دانست.

از نگاه برخی تحلیلگران، محذورات نبرد حقیقی، آمریکا را به جنگ مجازی با سپاه سوق داده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا نوزدهم فروردین ۹۸ با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد.

در پی این تصمیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران هم در اقدامی متقابل، دولت آمریکا را حامی تروریسم و فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به سنتکام را به عنوان گروه‌های تروریستی شناسایی کرد.

منبع: ایرنا
انتهای پیام/م

اینستاگرام پیام امام جمعه شیراز در حمایت از سپاه را حذف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار