سردار فدوی:

چهل سالگی انقلاب بیانگر پیروزی حق بر باطل است

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود به دشمنان نظام و انقلاب ثابت کرد که همواره در طول تاریخ حق بر باطل پیروز است.

چهل سالگی انقلاب بیانگر پیروزی حق بر باطل استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی فدوی در مراسم چهلمین روز تدفین سردار شهید مدافع حرم حمید محمدرضایی گفت: چهل سالگی انقلاب اسلامی به اثبات رساند که عمل کنندگان به دستورات خداوند همواره وعده‌های پیروزی پرودگار را دریافت می‌کنند و این موضوع حتی در دوران انبیاء و امامان معصوم (ع) نیز برای پیروان اسلام صادق بود.

وی اضافه کرد: در این چهل سال گذشته آمریکا در هرکجای جهان و منطقه خاورمیانه خواست که در مقابل حقانیت ایران قرار بگیرد شکست خورد و این نشان از پیروزی حق بر باطل است که تا ابد ادامه دارد.

فدوی در خصوص تحولات یمن هم بیان داشت: کشور یمن گرچه از رشد و توسعه زیرساختی خوبی برخوردار نیست، اما مردم آن هوش بالایی دارند و همواره به دلیل اعتقادات قوی به اسلام و انقلاب اسلامی توانستند در عرصه‌های مختلف مبارزه و مقابله پیروز میدان باشند.

وی در خصوص علت افزایش قدرت انقلاب اسلامی بعد از چهل سالگی گفت: در آموزه‌های اسلامی همواره به عدد ۴۰ بار‌ها اشاره شده که وقت تکامل و ثمرات است و اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی نظام و انقلاب به تکامل و بلوغ رسید.

فدوی اظهار داشت: خداوند بار‌ها در آموزه‌های قرآن تاکید کرده که طرفدار حق در مقابل باطل است و به همین لحاظ بعد از ۴۰ سال پیروی انقلاب اسلامی، نظام و انقلاب به بالاترین قدرت در داخل و جهان دست یافت.

وی عنوان کرد: شهادت یک توفیق بزرگ الهی است که خداوند نصیب هر انسانی نمی‌کند و خانواده‌هایی که عزیزانشان را در راه خدا دادند باید بدانند که مورد لطف و رحمت خداوند قرار گرفته اند.

فدوی با بیان اینکه جان هر انسانی بسیار ارزشمند است، افزود: شهدای ما جان خودشان را فدای نظام و انقلاب کردند و به همین علت است که ارج و قرب آن‌ها پیش خداوند بالاست.

پیکر سردار شهید حمید محمدرضایی از رزمندگان مدافع حرم که سه سال پیش در جریان نبرد با تکفیری‌های سوریه به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، اسفند سال قبل در قزوین تشییع شد.

شال در سال ۱۳۶۹ به شهر تبدیل شده است.

انتهای پیام /م

اظهارات سردار فدوی 

برچسب ها: سپاه ، اخبار سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.