رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

تجلیل از ورزشی نویسان نهاوندی به مناسبت اعیاد شعبانیه

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و پایان رسیدن فصل فوتبالی نهاوند خبرنگاران ورزشی نویس تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد سعدی نژاد رییس اداره ورزش و جوانان نهاوند در مراسم تجلیل از خبرنگاران فعال عرصه ورزش شهرستان نهاوند در سالن ۶هزار نفری مجموعه فرهنگی و ورزشی علیمرادیان نهاوند اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط باشگاه پاسارگاد نوین و پایگاه استعدادیابی باشگاه سپاهان در نهاوند مراسم تجلیل از ورزشی نویسان نهاوند انجام شد.

وی گفت: همه خبرنگاران شهرستان نهاوند برای پیشرفت نهاوند تلاش می‌کنند، ولی خبرنگاران ورزشی در روز‌های سرد و گرم در کنار تیم‌های ورزشی هستند وبامطالب خوب و انتقاد‌های سازنده خود باعث رونق ورزش می‌شوند.

سعدی نژاد افزود: رئیس هیأت فوتبال نهاوند مشاور فرماندار، بخش خصوصی، خیران ورزش دوست و پیشکسوتان ورزش به همراه خبرنگاران ورزش نویس یک فصل دیگر به ورزش و فوتبال نهاوند کمک کردند تا ورزش قهرمانی نهاوند رونق بگیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان نهاونداظهار داشت: این مراسم به میزبانی و همت باشگاه فرهنگی ورزشی پاسارگاد و پایگاه استعداد یابی باشگاه سپاهان در نهاوند انجام شد.

سعدی نژاد در این مراسم، ضمن قدردانی از همه کسانی که در عرصه ورزش خدمت می‌کنند اظهار داشت: بهترین راه تقویت ورزش به ویژه فوتبال توجه به رده‌های پایه و مدارس آکادمی فوتبال می‌باشد.

وی گفت: امیدواریم فوتبال شهرستان با فعالیت مدارس فوتبال، آکادمی و پایگاه‌های استعداد یابی باعث رونق و جذب علاقمندان به ورزش به ویژه فوتبال شوند و نتیجه این زحمات منجر به کشف و معرفی استعداد‌های ورزشی در رده‌های ملی و بین الملی گردد.

سعدی نژاد در پایان از زحمات مجموعه هیات فوتبال شهرستان که به عنوان هیأت برتر استان در سال ۹۷ معرفی شد، کمال تشکر و قدردانی را کرد.

انتهای پیام/ف

از خبرنگاران ورزشی نویس تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.