امام جمعه بافق؛

وزارت اطلاعات امنیت را در درون و برون کشور حفظ کرده است / اهتمام جدی اطلاعات در برابر حفظ سرمایه‌های پاک کشور

امام جمعه بافق گفت: وزارت اطلاعات امنیت کشور را در درون و برون حفظ کرده است و در برابر حفظ سرمایه‌های پاک کشور اهتمام جدی دارد.

وزارت اطلاعات امنیت را در درون و برون کشور حفظ کرده است / اهتمام جدی اطلاعات در برابر حفظ سرمایه‌های پاک کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  حجت الاسلام سید جواد سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز شهرستان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، نیمه شعبان را روز سربازان امام زمان (عج) بیان کرد و گفت: وزارت اطلاعات امنیت کشور را در درون و برون حفظ کرده و با تلاش و مجاهدت خاموش در حال حفاظت از انقلاب و ارزش هاست و مردم را در مقابل دشمن نگه داشته است.

خطیب جمعه بافق افزود: حدود ۲۰۰ نفر از فرزندان اطلاعات برای امنیت کشور و جلوگیری از ضربه متجاوزان به کشور به شهادت رسیده اند و این سربازان گمنام تلاش‌های بسیار ارزشمندی انجام داده اند که بسیاری از مسائل را نمی‌توان در جامعه مطرح کرد و خوشبختانه اداره اطلاعات به قدری قدرتمند است که تمام مسائل را رصد می‌کند.

وی یکی از وظایف وزارت اطلاعات را شناسایی و برخورد با جاسوسان بیان و تصریح کرد: وزارت اطلاعات بر همه سرویس‌ها اشراف دارد و می‌تواند تمام مسائل را مدیریت و در مقابل تهدید‌ها و آسیب‌ها ایستادگی کند چراکه اهتمام جدی در حفظ سرمایه‌های پاک کشور دارد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به دیدار مسابقه گذاران قرائت قرآن با مقام معظم رهبری و رهنمود‌های ایشان به آن‌ها گفت:کشور با تکیه بر قرآن کریم و توجه به آن توانسته جایگاه رفیعی در دنیا بدست آورد و اسلام امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی می‌درخشد چراکه جوانان کشور متکی به قرآن هستند.

امام جمعه بافق با اشاره به قرارگیری در آستانه دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران گفت:در دورانی که سپاه در تمامی عرصه‌ها حضور داشته توانسته خدمات ارزشمندی را برای نظام انجام دهد و در جریان سیل اخیر نیز سپاه حضور پررنگی داشته است.

وی به روز جهانی کارگر و شهادت آیت الله مطهری  اشاره کرد و گفت:امیدوارم کارگران زحمتکش با تلاش بیشتر خود نقش پررنگی درتحقق شعار رونق تولید داشته باشند.


انتهای پیام/ ا

جوانان کشور متکی به قرآن هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.