امام جمعه موقت ساری:

آمریکا باید از سپاه قدس عصبانی باشد

امام جمعه موقت ساری گفت: آمریکا باید عصبانی باشد چرا که سپاه قدس در سوریه و عراق داعش، تکفیری‌ها و جبهه النصره را نابود کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه چرا باید استکبار جهانی نسبت به سپاه و ارتش کشور اینگونه برخورد داشته باشد، گفت: مبارزه سپاه با گروه تروریستی از حافظه دنیا و ملت ایران پاک نمی‌شود.

وی افزود: آمریکا باید عصبانی باشد چرا که سپاه قدس در سوریه و عراق داعش، تکفیری‌ها و جبهه النصره را نابود کردند.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی گفت: مردم ایران یکپارچه می‌گویند که امریکا خود تروریست است و اگر جامعه جهانی تحقیق کند که امریکا از تاریخ تولد خود که ۲۴۰ سال می‌گذرد ۹۳ درصد تاریخ آن جنایت است.

امام جمعه موقت ساری افزود: آمریکا جنایات زیادی انجام داد و دانشمندان ما را ترور کرد و در جنگ به واسطه منافقان ۱۷ هزار شهید تقدیم کردیم و به ژاپن و کوبا و سایر کشور‌ها حمله نظامی کرده است.

وی گفت: در ایران و جهان کسی حرف استکبار را قبول ندارند و تمام احزاب و گروه‌ها به میدان آمدند و مردم لباس سپاه پوشیدند که نشان دهند ایران پُر از سپاه است.


وی با بیان اینکه مجاهدت‌های خاموش انعکاس رسانه‌ای ندارند، افزود: اگر در کشور امنیت وجود دارد به برکت سربازان گمنام امام زمان است.

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه صحبت و سخن در مورد سیل بسیار زیاد است، گفت: ظلمی که به جنگل، چراگاه‌ها و طبیعت شد با قهر طبیعت مواجه شده‌ایم و ضعف‌ها و سخن‌ها زیاد است و باید کارشناسی شود.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی با بیان اینکه در بستر رودخانه ساختن خانه و ویلا معنا ندارد، افزود: باید رسیدگی شود که چرا در دروازه قرآن شیراز در مسیل رودخانه پارک و جاده شد و اینکه در آق‌قلا مسیر جدید تاسیس و ریل گذاشته می‌شود و برای برون رفت آب فکری نشد.

وی گفت: سیل‌زدگان از نظر روحی و جسمی و مالی خسران دیدند و خانه، کشاورزی و دام و طیور آن‌ها نابود شد و قدرت و توان دولت حدی دارد و همه ما باید دست به دست هم بدهیم و هر مسجد یک خانه و هر بازاری یک وسیله به سیل‌زدگان را انجام دهیم.
 
انتهای پیام/آ
 

مردم ایران یکپارچه می‌گویند که امریکا خود تروریست است

برچسب ها: مجلس خبرگان ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار