امام جمعه ایلام :

مهمترین ماموریت وزارت اطلاعات ایجاد امنیت پایدار در نظام است

امام جمعه ایلام گفت: مهمترین ماموریت سربازان گمنام امام زمان (عج) ایجاد امنیت پایدار در نظام است .

مهمترین ماموریت وزارت اطلاعات ایجاد امنیت پایدار در نظام استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ،حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، امام جمعه ایلام گفت: مهمترین ماموریت سربازان گمنام امام زمان (عج) ایجاد امنیت پایدار در نظام است و مبارزه با مفاسد اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی از جمله رسالت‌های مهم آنان است.

وی افزود: تحریم آمریکا سبب شد که کمک‌های بشر دوستانه جهان به مناطق سیل‌زده ارسال نشود و این موضوع خشم ملت ایران و نفرت به استکبار جهانی را چند برابر کرده است.

امام جمعه ایلام گفت: اقدام غیرقانونی و ابلهانه آمریکا نسبت به تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشان می‌دهد آن‌ها هیچ وقت به عمق عظمت این نهاد انقلابی پی نبردند و پی نخواهند برد.

وی ادامه داد: بعضی از لباس‌ها نماد مخالفین اسلام است، بنابراین پوشیدن آن در بین مردم به‌خصوص جوانان جایز و زیبنده نیست و ترویج آن جزء منکراتی است که باید پیشگیری شود.

کریمی‌تبار خاطرنشان کرد: رعایت آراستگی ظاهری جز الزامات است، اما پوشش نامناسب در شأن مسلمان نیست، از نظر اسلامی انسان در جامعه باید لباسی را انتخاب کند که سبب انگشت نما شدن نشود.

نماینده، ولی فقیه در استان بیان داشت: پیروزی مستضعفین بر استکبار جهانی از سنت‌های الهی است که در زمان ظهور امام زمان (عج) محقق خواهد شد.

وی در پایان اضافه کرد: غیبت امام زمان (عج) به واسطه گناه انسان‌ها است و تا زمانی که جامعه انسانی این شایستگی را پیدا کند زمینه ظهور فراهم نخواهد شد.

انتهای پیام/با

صحبت های خطیب جمعه ایلام در خطبه های نماز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.