درخواست آمریکا از کشورهای جهان برای مقابله با کمک‌های هوایی روسیه به ونزوئلا

دولت آمریکا از کشورهای سراسر جهان خواست مانع حرکت هواپیماهای روسیه به سمت ونزوئلا شوند.

درخواست آمریکا از کشورهای جهان برای مقابله با کمک‌های هوایی روسیه به ونزوئلابه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی در حساب رسمی خود در توئیتر از کشورهای جهان خواست که اجازه ندهند هواپیماهایی که از روسیه عازم ونزوئلا هستند از حریم هوایی آنها عبور کنند.

پیش تر رسانه های غربی اعلام کرده بودند دو هواپیمای نیروی هوایی روسیه در فرودگاه اصلی ونزوئلا فرود آمده اند.

به گزارش رویترز این دو هواپیما یک مقام رسمی دفاعی روسیه و نزدیک به ۱۰۰ سرباز را به ونزوئلا آورده‌اند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، ونزوئلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
هی هی ترامپ : ای بابا یادت رفت که با هواپیماهای پهن پیکر انواع تسلیحات نظامی را برای فرزند نامشروع تازه متولد شده ات در سوریه و عراق هر روز با سورتی های ترابری و لجستیک برای کشتار و قتل وغارت توسط "داعش" با چترهای پهن یگان سنتکام برای تروریستهای سوریه و عراق ارسال میکردی؟؟هان؟!
حالا که روسیه از ملتی تحت ظلم واقع شده....ملتی که تهدید به کودتا با 5000نیروی یگان ویژه سنتکام شده اند...ملتی که با خرابکاریهای نرم افزاری یگان سنتکام آمریکائی برقش برای چندین روز متوالی قطع میشود....برای حمایت و کمک روسیه مواجه میشود اعتراض هم میکنی؟! کار روسیه برای حمایت از یک دولت قانونی مورد حمایت قانون اساسی و آراء حداکثری کجا؟ کار روسیه بجز حمایت از یک ملت مورد ظلم واقع شده نیست ولی کار شما با اعزام 5000نیروی ویژه بنام سنتکام برای کودتا کجا؟این کجا؟ و آن کجا؟
آخرین اخبار