فتحی: استقلال شانس قهرمانی دارد / باقری فعلا محروم و تصمیم جدیدی برایش نگرفتیم /خواسته شفر درباره قرارداد بازیکنان نهایی می‌شود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ امیر حسین فتحی (مدیرعامل باشگاه استقلال تهران) درباره شانس  قهرمانی این تیم اظهار کرد: استقلال همیشه یک پای قهرمانی است و این تیم بالقوه شانس قهرمانی دارد. با توجه به بضاعتی که استقلال دارد و با حضور هواداران تیم هماهنگی  بسیار خوبی دارد. با هدایت کادر فنی و بازیکنان و حمایت هواداران امسال قهرمان شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

فتحی ادامه داد: فوتبال است و هزار حادثه و اتفاق، باید بگویم در دربی برنده بودیم و هیچ فردی فکر باخت تیم ما را نمی کرد. پس از دربی درگیر اتفاقات داخل رختکن شدیم و باید بگویم باخت تلخ و برد شیرین است و متاسفانه مسائل حاشیه ای برای تیم به وجود آمد و ۲ تیم استقلال و پرسپولیس پس از باخت فشار هواداران روی آن‌ها حاکم می شود.

مدیر عامل استقلال درباره جریمه پاتوسی، ایسما، باقری و اسماعیلی و در نهایت اینکه فرشید باقری تا پایان فصل محروم خواهد بود یا خیر بیان کرد: من به اصل انضباط بسیار معتقد هستم و باشگاه بزرگی همچون استقلال نظم و انضباط سرلوحه اش خواهد بود. ما نظم را فدای نتیجه نخواهیم کرد و هواداران عزیز ما این موضوع را درک می کنند البته نا گفته نماند تمام بچه های ما با اخلاق هستند و جوان خواهند بود و اتفاقاتی از سوی آنها رقم می خورد که تحت کنترل خودشان هم نیست ولی باشگاه باید به بازیکنان اشراف داشته باشد و فرشید باقری هم به همین شکل و برای او تنبیه انضباطی در نظر گرفته شد و صحبت های من با خبرگزاری های مختلف تناقض نداشت و من اعلام کردم هیچ تصمیم جدیدی برای باقری گرفته نشده و این بازیکن فعلا محروم است و جلسه ای تشکیل نشده که بخواهیم تصمیم بگیریم که او تا پایان فصل باشد یا نباشد و فعلا حق حضور در تیم و تمرینات را ندارد و در امارات نیست و این تصمیم آخری بوده که برای او گرفتیم و باید ببینیم در آینده چه می شود. امیدوارم روزی برسد بازیکنان و ارکان باشگاه همیشه نظم را سرلوحه خود قرار دهند.

فتحی درباره اینکه محرومیت باقری مربوط به دربی است یا مسائل دیگریکه در  پشت پرده اظهار کرد: در هر صورت مسائلی بوده که این اتفاق افتاده و اجازه دهید این موضوع باز نشود. تصمیمی بوده که لحاظ شده و امیدوارم فوتبالیست خوب ما از این انفاقات درس بگیرد و بعد فنی خود را بالا ببرد تا روز به روز پیشرفت کند.

او درباره اینکه آیا  وینفرد شفر (سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران) خواهان محرومیت باقری بوده است یا خیر بیان کرد: درخواست محرومیت باقری را شفر به ما داده بود و به خواسته سرمربی این کار را کردیم و باشگاه هم تصمیم لازم را در این باره گرفت.

فتحی بیان کرد: زمین باشگاه انقلاب برای استفاده مراحل نهایی خود را طی می کند و طی امروز و فردا آماده می شود. فعلا زمین نفت تهرانسر در اختیار باشگاه است. زیر ساخت زمین بحث اصلی بیش‌تر باشگاه هاست، فوتبال  مشکلات زیادی دارد ولی در هر حال همه باشگاه ها در باشگاه استقلال زحمت می کشند و انشالله با کمک هیئت مدیره مشکلات را حل می کنیم ترمیم کمپ مرحوم حجازی هم در پایان فصل انجام می شود تا آن زمین هم در اختیار باشگاه قرار بگیرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال درباره تمدید قرارداد بازیکنان گفت: قطعا تمدید قرارداد انجام‌ می شود و با توجه به بازی های آخر فصل این موضوع را باز نکردیم .سرمربی تیم نظرات خود را درباره تمدید و جذب بازیکنان جدید داشته و در پایان فصل به خواسته شفر عمل می کنیم.


بیشتر بخوانید:

لیست بازیکنان استقلال برای سفر به امارات مشخص شد

اظهارات پزشک استقلال درباره آخرین وضعیت مصدومیت اسماعیلی

محرومیت بازیکن استقلال فعلا ادامه دارد


انتهای پیام/

اظهارات فتحی درباره مسائل مختف در باشگاه استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
پولای پرسپولیس رو دارند خرج تمدید قرارداد بازیکنای استقلال میکنند وگرنه با اینهمه ریخت و پاش پولشون کجا بود اینا
آخرین اخبار