رهبر مخالفان ونزوئلا مردم را به کودتا علیه دولت قانونی این کشور دعوت کرد

خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا از مردم این کشور خواست تا بزرگترین تظاهرات تاریخ را برای براندازی دولت نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا برگزار کنند.

رهبر مخالفان ونزوئلا مردم را به کودتا علیه دولت قانونی این کشور دعوت کردبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از رویترز، خوان گوایدو، رهبر مخالفان ونزوئلا بامداد شنبه از طرفدارانش و دیگر مردم این کشور خواست تا بزرگترین تظاهرات تاریخ را برای براندازی دولت نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا برگزار کنند.

گوایدو که ریاست مجمع ملی ونزوئلا را نیز برعهده دارد، ضمن دعوت از مردم برای برگزاری راهپیمایی در تاریخ یکم می ۲۰۱۹، از ارتش و نیرو‌های مسلح این کشور خواست که با حمایت از وی، علیه مادورو کودتا کنند.

گوایدو طی سخنرانی در جمع هواداران خود در شرق «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا، مدعی شد: «اگر مردم بگویند دیگر کافی است، آن‌ها نیز مجبور می‌شوند گوش دهند. ما از مردم می‌خواهیم که به بزرگترین راهپیمایی تاریخ ونزوئلا برای پایان دادن به (دولت مادورو) بپیوندند».

رهبر مخالفان ونزوئلا البته مقصد راهپیمایی یکم می را مشخص نکرد، اما عده‌ای از نزدیکان وی می‌گویند که به‌احتمال زیاد تظاهرات‌کنندگان قرار است به سمت کاخ ریاست‌جمهوری این کشور حرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار