برگزاری ورزش صبحگاهی با برنامه‌های متنوع و مختلف در زنجان

ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی با ارائه برنامه‌های متنوع و مختلف در سال جاری برگزار می‌شود.

برگزاری ورزش صبحگاهی با برنامه‌های متنوع و مختلف در زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،خلیلی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۸ برنامه‌های حوزه ورزش و جوانان بر اساس یک برنامه راه برنامه‌ریزی شده و اجرا خواهد شد، اظهار کرد: این برنامه‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله در بعد همگانی و قهرمانی پیگیری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی به صورت حداکثری در بین همه قشر‌ها از اصلی ترین برنامه‌های حوزه ورزش همگانی است، تصریح کرد: در همین راستا برای سال ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی منسجم تری برای برگزاری ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش همگانی مادر ورزش قهرمانی است، گفت: ورزش همگانی و تندرستی یکی از نیاز‌های اصلی امروز جامعه است و باید تلاش‌ها در راستایی باشد که ورزش در سبد خانوار‌ها قرار گیرد.

خلیلی با اشاره به حضور مربیان مجرب در ورزش همگانی صبحگاهی و عصرگاهی، افزود: سلامت مردم در درجه نخست برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و همه تلاش مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان بسط، فراگیری و جذب مردم به امر ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان ورزش را یکی از راه‌حل‌های کم هزینه و مثبت در امر پیشگیری از بیماری‌های غیرواگیر عنوان کرد و ابراز داشت: در واقع توجه به ورزش یکی از راه‌های پیشگیری از بروز بیماری‌ها است که همواره نتیجه مثبتی در پی داشته است.
 
انتهای پیام/آ
 
 

ورزش همگانی و تندرستی یکی از نیاز‌های اصلی امروز جامعه است

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.