بازدید مسئولان آبادان و امام جمعه از اردوگاه سیل زدگان

امام جمعه و مسئولان آبادان شامگاه گذشته از اردوگاه سیل زدگان در این شهر بازدید کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،موسوی فرماندار ویژه آبادان در بازدید از اردوگاه سیل زدگان گفت: از این پس یک نماینده از فرمانداری در اردوگاه مستقر می شود تا مشکلات مردم به صورت مستقیم رصد و بلافاصله برطرف شود.

وی افزود: کرامت سیل زدگان باید حفظ شود، وسایل پخت و مواد غذایی در اختیار سیل زدگان قرار بگیرد تا طبخ غذا در خود اردوگاه و به موقع و با کیفیت انجام شود.

فرماندار ویژه آبادان ادامه داد: خودرو برای اعزام بیمارانی که امکان درمانشان در اردوگاه وجود ندارد تامین می شود، وسایل سرمایشی در اردوگاه باید ارتقا یابد، پوشاک، حمل و نقل، میان وعده های متنوع، وسایل بازی برای کودکان، نیازسنجی برای تامین جهیزیه نوعروسان، برنامه های فرهنگی و ورزشی باید در کوتاه ترین زمان ممکن تامین شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان هم با بیان اینکه برادران عرب ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در دفاع از حرم همواره ثابت کردند پشتیبان نظام و اسلام هستند گفت: مشکل مسکن و خسارات دام و کشاورزی از سوی دولت در حال پیگیری است.

وی افزود: همه مجموعه شهری و نیروهای جهادی و مردمی با تمام توان و با حفظ احترام و کرامت سیل زدگان، موظف به خدمت رسانی به ساکنان اردوگاه هستند.

انتهای پیام/ د

خدمت رسانی به سیل زدگان  

برچسب ها: حوادث ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.