۳۱.۳ میلیون لیتر بنزین در منطقه چابهار توزیع شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار گفت: ۳۱ میلیون و ۳۶۵ هزار لیتر بنزین در ایام تعطیلات نوروزی در منطقه جنوب سیستان وبلوچستان توزیع شد که نسبت به مدت مشابه پارسال با افزایش ۲۵ درصدی مواجه بوده است.

۳۱.۳ میلیون لیتر بنزین در منطقه چابهار توزیع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید باقر نورالدینی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار  اظهار داشت: در ۱۶ روز ابتدایی سال ۹۸ مقدار ۳۱ میلیون و ۳۶۵ هزار لیتر بنزین در این منطقه توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۲۵ میلیون و ۸۸ هزار لیتر افزایش ۲۵ درصدی را نشان می‌دهد.

وی افزود: وضعیت مناسب آب و هوایی، جاذبه‌های منحصر به فرد گردشگری بندر چابهار و سواحل زیبای آن باعث افزایش و رشد چشمگیر سفر‌های نوروزی به منطقه و دلیل اصلی افزایش مصرف بنزین بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چابهار بیان کرد: برنامه ریزی‌های مدون و منسجم، تشکیل چندین ساعت نشست کاربردی و بازدید‌های مستمر از ۴۷ باب جایگاه منطقه ضمن ارائه رهنمود‌های لازم به متصدیان مجاری عرضه به منظور ارتقاء سرویس دهی مطلوب با فراهم کردن محیطی مناسب برای مسافران نوروزی شرایط میزبانی مناسب و مطلوبی برای هموطنان عزیز فراهم شد.

وی تصریح کرد: مبحث کارت آزاد سوخت نیز با توجه به شرایط خاص منطقه یکی از دغدغه‌های اصلی برای خدمت رسانی به مردم و مسافران بوده که در بررسی‌های کارشناسی انجام شده به تناسب ترافیک موجود در جایگاه‌ها ۱۵۲ کارت آزاد سوخت در اختیار تمامی جایگاه‌های منطقه قرار گرفت.

نورالدینی ضمن اشاره به حجم وسیع خدمات ارائه شده به مردم و مسافران در ایام نوروز ۹۸، نظم و انظباط کاری، پایبندی به اصول اخلاقی و ارزشی، صداقت و درستکاری در سایه اجرای قوانین و مقررات جاری شرکت را جزء اصول مهم مدیریتی و اخلاقی خود دانسته وتصریح کرد: اولویت و ساختار اصلی برنامه‌های شرکت بر پایه ارائه خدمات مناسب به مردم و شهروندان استوار است.

انتهای پیام/گ

توزیع بنزین در منطقه چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار