مادورو وعده داد امپریالیسم را شکست دهد

رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد وی با امپریالیست‌های جدیدی که به دنبال غارت ثروت این کشور و سلب آزادی در آن هستند مقابله خواهد کرد.

مادورو وعده داد امپریالیسم را شکست دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، همزمان با دویست و نهمین سالگرد استقلال ونزوئلا از اسپانیا، نیکلاس مادورو، رئیس جمهور این کشور متعهد به شکست امپریالسیت‌های جدیدی شد که در تلاش برای غارت ثروت ونزوئلا و سلب آزادی در این کشور هستند.

مردم ونزوئلا نهم آوریل سال ۱۸۱۰ دولت وقت تحت حاکمیت اسپانیا را برکنار کردند و یک سال بعد استقلال این کشور را جشن گرفتند.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا در توئیتی اعلام کرد سال ۱۸۱۰ با خودداری از پذیرش قدرت امپریالیستی اسپانیا در سرزمین خود نخستین گام‌ها را برای دستیابی به استقلال برداشتیم.

وی افزود امروز به همین شیوه با امپریالیست‌های جدیدی که به دنبال غارت ثروت ونزوئلا و سلب آزادی در این کشور هستند مقابله خواهیم کرد و آن‌ها را شکست خواهیم داد.

مادورو این اظهارات را در حالی مطرح کرد که آمریکا به دنبال تحریم اقتصادی ونزوئلا و انزوای دیپلماتیک دولت ونزوئلا در چارچوب حمایت از خوان گوایدو، سرکرده مخالفان این کشور است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
ننگ بر ظالمان امریکا
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۳۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۸
نیکلاس مادوروی عزیز : وعده شما به ملت انقلابی ونزوئلا سر جای خود اما خداوند نیز در تمام کتب آسمانی وعده داده است که : حق بر باطل پیروز است و هیچگاه وعده ی خداوند تخلف ندارد ممکن است زمان ببرد ولی حتماً و یقیناً محقق خواهد شد.......
آخرین اخبار