غفاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضرورت ایجاد کمیته‌های تخصصی در دانشگاه‌ها/ برای کمک به سیل زدگان از تشکل‌های دانشجویی استفاده کردیم

ضرورت اجرای کمیته‌های تخصصی در دانشگاه‌ها / برای کمک به سیل زدگان از تشکل‌های دانشجویی استفاده کردیممعاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از ضرورت ایجاد کمیته‌های تخصصی در دانشگاه‌ها خبر داد.

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمک‌‌رسانی به مردم مناطق سیل زده، اظهار کرد: از همان ابتدا پس از وقوع سیل به دانشگاه‌ها به ویژه بخش معاونت فرهنگی و اجتماعی آنها در مناطق سیل زده ابلاغ شد که تشکل‌های دانشجویی و کانون‌هایی مثل هلال احمر، همیار و غیره برای کمک به سیل زدگان راه‌اندازی کنند و ورود بیشتری به این حوزه داشته باشند.

باید با دانشگاه‌های منطقه تعاملات خوبی داشته باشیم

وی ادامه داد: البته سازمان‌های دیگر آماده هستند و کمک‌های زیادی به سیل زده‌ها کرده‌اند، طبیعتاً در تلاشیم با دانشگاه‌های منطقه تعاملات خوبی داشته باشیم به ویژه دانشگاه شهید چمران اهواز و خوزستان که مشکلات در آن‌ مناطق بیشتر بوده است؛ در این راستا حتی در ایام تعطیلات با معاونت فرهنگی تعاملات خوبی داشتیم.

دانشگاه باید کمیته تخصصی داشته باشند 

غفاری بیان کرد: ما در همه دانشگاه‌ها ستاد‌هایی داریم که در عرصه‌های مختلف کار می‌کنند؛ به همه دانشگاه‌ها ابلاغ شد که کمیته تخصصی داشته باشند که این کمیته‌های تخصصی مسئله مربوط به سیل و مشکلات ناشی از آن را مورد بررسی قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار