۱۲۰۰ مسجد خراسان شمالی در تکاپوی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از آمادگی هزار و۲۰۰ مسجد و هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،حجت الاسلام محمد ایزانلو، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: آنچه در ویژه برنامه‌های نیمه شعبان مدنظر است اجرای مردمی جشن هاست و تلاش داریم جشن‌های نیمه شعبان همچون هرساله، با حضور بیش از پیش مردم اجرایی شود.
وی با بیان اینکه امشب در شب نیمه شعبان و همچنین فردا در تمام معابر ایستگاه‌های صلواتی به همت قشر‌های مختلف مردم برپا می‌شود، از آمادگی و همکاری هزار و ۴۰۰ هیئت مذهبی و هزار و ۲۰۰ مسجد در اجرای این برنامه‌ها خبر داد.

حجت الاسلام ایزانلو اظهارداشت: ویژه برنامه احیای شب نیمه شعبان هم در بقاع متبرکه شاخص خراسان شمالی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، همچنین از اعزام ۱۵۰ مبلغ بومی و غیربومی در ایام شعبان به مناطق روستایی و شهری خبر داد و گفت: این مبلغان در کنار ۱۸۰ روحانی مستقر و ۱۶۰ روحانی طرح هجرت و ائمه جماعات مساجد، فعالیت‌های تبلیغی نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی (عج) را انجام خواهند داد.

وی به برگزاری راهپیمایی مردم در صبح روز عید نیمه شعبان اشاره کرد و گفت: این راهپیمایی باشکوه فردا یک شنبه ساعت ۹ صبح از محل مسجد حجت ابن الحسن عسگری (عج) بجنورد به سمت امامزاده سیدعباس علیه السلام اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/ م

۱۲۰۰ مسجد خراسان شمالی در تکاپوی برگزاری جشن‌های نیمه شعبان

برچسب ها: ائمه اطهار ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.