یک مدیرعامل و ۲ مشاور در تیم پرطرفدار پایتخت

باشگاه پرسپولیس با مدیریت جدید حسابی شلوغ شده و یک مدیرعامل تنها ۲ مشاور دارد.

یک مدیرعامل و ۲ مشاور در تیم پرطرفدار پایتختبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ پس از اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس جدا و به جای او، ایرج عرب ابتدا به عنوان سرپرست باشگاه و سپس به عنوان مدیرعامل این باشگاه انتخاب شد.

عرب سابقه مدیریت در حراست وزارت ورزش و جوانان را دارد و ۱۴ آذر ۱۳۹۶ از سوی وزارت ورزش و جوانان به عنوان مسئول پشتیبانی و مالی باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و حدود یک سال بعد توانست سرپرست این باشگاه شود و سپس با حکم مسعود سلطانی فر مدیرعامل سرخپوشان پایتخت لقب گرفت تا کنار جعفر کاشانی، مهدی محمدنبی، علی رغبتی و سید مهرداد هاشمی  به عنوان اعضای هیئت مدیره پرسپولیس کار کند.

یکی از نکات در زمان مدیریت ایرج عرب، تعداد مشاوران بالای او است. عرب زمانی که به سمت مدیرعاملی منصوب شد، سهند حبیب زاده را که مجری طرح استعداد یابی وزارت ورزش و جوانان بود را به عنوان مشاور انتخاب کرد، اما او پس از چند ماه از سرخپوشان جدا شد تا عرب با حکمی حسین خبیری را به عنوان مشاور خود  منصوب کند. خبیری که در سالیان گذشته در پرسپولیس حضور داشت، اما چندی مدیرعامل آلمینیوم اراک شد و سپس به پرسپولیس بازگشت. به جز این ۲، مصطفی قنبرپور هم مشاور مدیرعامل در بخش استادیوم‌ها و ورزشگاه‌ها است. او پیش از محسن خلیلی مدیر تیم پرسپولیس بود.

حضور مشاوران زیاد در باشگاه و ... سبب می‌شود تا هزینه‌ها بیشتر  شود. البته به جز مشاوران، افراد دیگری هستند که به باشگاه کمک می‌کنند و البته در بحث نتیجه گیری شاید حضور مشاوران در تصمیمات مدیر عامل تاثیر داشته است و اگر هزینه ای هم برای تیم داشته است  به هر حال در نتایج تیم تاثیر گذار بوده است و باید دید هزینه ها در مقابل نتایج کدام یک برتری خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

برانکو در آستانه جدایی از پرسپولیس؟


انتهای پیام/

تعداد مشاوران زیاد در پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار