زارع در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

۸ ارديبهشت؛ پایان بیستمین دوره عتبات دانشجویی/ اعزام ۳۴۰ کاروان

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره جزئیات بیستمین دوره اعزام دانشجویان به عتبات توضیحاتی داد.

اعزام بیش از ۱۱ هزار دانشجو به عتبات/ ۳۴۰ کاروان اعزام خواهند شدمحمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیستمین دوره اعزام به عتبات از هشتم اردیبهشت و با اعزام ۳۴۰ کاروان برگزارخواهند شد؛ طبق پیشبینی‌های انجام شده ۷۰ درصد کاروان‌ها از طریق هوایی و ۳۰ درصد دیگر از طریق زمینی اعزام می‌شوند.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به برنامه‌های این دوره گفت: در نجف برنامه بازدید و نجف شناسی داریم و برنامه زیارت هور و برنامه فرهنگی را در کربلا دنبال خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشگاهیان سراسر کشور در سفر عتبات


زارع ادامه داد: ثبت نام اعزام به عتبات از ۲ الی سه ماه پیش شروع شد و از بهمن ماه ۹۷ تاکنون ۱۱ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند؛ هزینه ثبت نام این دورره سه میلیون و صدو بیست و پنج هزار تومان بوده است.

معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درباره هزینه سفر، اظهار کرد: ویزای سفر بدون هزینه است و برای دریافت ویزای عراق نیازی به مراجعه به سفارت عراق نیست.

زارع یادآوری کرد: تاکنون نزدیک به ۱۰ هزار و پانصد دانشجو به عتبات اعزام شده‌اند؛ برنامه‌ریزی‌هایی برای افزایش اعزام‌ به عتبات داریم که اگر بتوانیم آن ها را اجرا کنیم امکانات هم افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت‌نام ۱۱ هزار نفر در عتبات دانشجویی سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار