دبیر شورای سیاست گذاری مهدویت استان یزد خبرداد؛

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه و مدارس استان یزد

دبیر شورای سیاست گذاری مهدویت استان یزد از برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در بیش از ۲۲ بقعه متبرکه و مدرسه استان خبر داد.

محمود رستگاری دبیر شورای سیاست گذاری مهدویت استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: روایات و احادیث زیادی در خصوص احیای شب نیمه شعبان وجود داردبه همین منظور این مراسم معنوی در بیش از ۲۲ بقعه متبرکه، مسجد، کانون بسیج و مدرسه استان یزد برپا خواهد شد.

رستگاری تجلیل از خادمان مهدوی، عیادت گروهی از خادمان مسجد جمکران از بیماران، برگزاری مسابقات کتاب خوانی، نمایشگاه کتاب در مدارس و دانشگاه‌ها با موضوع مهدویت، تزیین مساجد و خیابان‌ها، برگزاری نشست‌های مهدوی را از مهم‌ترین برنامه های این مراسم معنوی عنوان کرد

وی بر لزوم ساماندهی و محتوا بخشیدن به جشن‌ها و مراسم نیمه‌شعبان تأکید کرد و افزود: جشن‌های بزرگداشت این ایام باید علاوه بر داشتن آگاهی و شادی مطابق با شئونات اسلامی و در خور نام حضرت باشد.

دبیر شورای سیاست گذاری مهدویت استان، بیان کرد: محوریت تمامی برنامه‌ها آذین بندی شهر در شان وجود مقدس حضرت ولی عصر  با شعار هر شهروند سر در منزل و محل کار خود را برای میهمانی حضرت آذین بندی کند، است.

رستگاری ادامه داد: قرائت زیارت آل‌یاسین در شب ولادت، قرائت دعای ندبه و همچنین بخش دعای عهد از بلند گو‌های سطح شهر در صبح ولادت، از دیگر برنامه‌های استان در این روز است.

انتهای پیام/ غ

برگزاری مراسم احیای شب نیمه شعبان در ۲۲ بقعه متبرکه و مدرسه استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار