تثبیت مالکیت و سند دار کردن اراضی ملی استان کردستان

سرپرست املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی کردستان گفت: از جمله الویت‌های هدف گذاری شده ادامه اقدامات لازم در راستای تثبیت مالکیت درست بر اراضی ملی است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: یکی از کار‌های که در سنوات گذشته به جد پیگیر آن بودیم بحث حفاظت از اراضی ملی بوده که اقدامات بسیار مناسب و درخور توجهی نیز انجام شده است.

مهدی حسنی اظهار کرد: در سال ۹۷ بالغ بر ۴۷۸ هزارمتر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شده که حدود ۴۳ هزار متر مربع آن رفع تصرف فوری و ۴۳۵ هزار متر مربع نیز در راستای اجرای احکام قطعی شامل خلع ید، تخلیه و قلع و قمع بوده است.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی راه و شهرسازی کردستان خاطر نشان کرد در سال پیش رو نیز حفاظت از اراضی با جدیت تمام و با هماهنگ دستگاه‌های قضایی و نیرو‌های انتظامی ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به سند دار کردن بیش از هزارو ۱۶ هکتار از اراضی ملی در سال ۹۷ گفت:سند دار کردن اراضی ملی در استان به منظورتثبیت مالکیت دولت و جلوگیری از تعرض افراد سود جو در الویت خواهد بود که در سال ۹۷ بیش از هزار و ۱۶ هکتار اراضی ملی که هزارو ۳ هکتار آن در ناحیه منفصل شهری نایسر سنندج و همچنین شهر بیجار و ۱۳ هکتار نیز در محدوده سند دار شده اند.

وی همچنین از تبدیل هزارو ۱۰۰ مورد اسناد دفترچه‌ای به تک برگ خبر داد.

انتهای پیام/ع

بیش از هزار و ۱۶ هکتار از اراضی ملی استان کردستان سند دار شد

برچسب ها: اراضی ملی ، رفع تصرف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.