سهل انگاری مادر خانه‌دار فاجعه آفرید +فیلم

سهل انگاری مادر خانه‌دار موجب سقوط دختر ۲ ساله او از بالکن طبقه ششم آپارتمان به پایین شد.

سهل انگاری مادر خانه دار فاجعه آفرید + فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سهل انگاری یک مادر خانه‌دار اکراینی موجب شد تا جان فرزندش در معرض مرگ قرار بگیرد. در حالی که این زن به دلیل مصرف مشروبات الکلی به خواب رفته بود دختر ۲ ساله او ناگهان از بالکن آپارتمان به پایین پرت شد. در این حادثه وحشتناک این دختر خردسال از طبقه ۶ آپارتمان و از ارتفاع ۶۰ فوتی به پایین سقوط کرد.

این دختر در حال بازی در کنار پنجره بود که مادرش در اثر مصرف مشروبات الکلی به خواب رفت. بنا به گفته این زن او هنگامی از خواب برخاست که پلیس زنگ خانه او را بصدا در آورد و به او گفت که دخترش بدلیل سقوط از ارتفاع در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بسیتری شده و حالش وخیم است. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این دختر به همراه خواهر ۴ ساله خود در بالکن آپارتمان در حال بازی بودند که او با بالا رفتن از پنجره و باز کردن آن به پایین سقوط کرد. این حادثه در شهر " کیف"، پایتخت کشور اکراین رخ داد.

این دختر بیچاره مستقیما به سمت پایین حرکت کرد و روی بوته‌های پایین یک درخت فرود آمد. اگرچه بوته‌ها مانع مرگ آنی این دختر شدند، اما این که دچار جراحت شدید شده بود به بیمارستان متتقل شد. عده‌ای از شاهدان عینی که نظاره گر این صحنه بودند بلافاصله خود را به محل حادثه رساندند و با اورژانس پزشکی تماس گرفتند. این در حالی بود که دختر خرسدال دیگر نیز با بالا رفتن از پنجره قصد داشت از وضعیت خواهرش که به پایین سقوط کرده بود مطلع شود. در این لحظه شاهدان عینی شروع به فریاد زدن کردند و این دختر را مجبور به پایین آمدن از پنجره کردند.

خواهر مجروح او بلافاصله به بیمارستان منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. این دختر خردسال که حالش وخیم گزارش شده در جدال با مرگ است. یکی از همسایگان در این باره گفت: " پلیس به مدت چند دقیقه زنگ و درب خانه را بصدا در آورد تا سرانجام مادر کودک اقدام به باز کردن درب خانه کرد. او کاکلا مست و خواب آلود بود. "

بنا به گفته همسایگان این زن جوان که شغلش را از دست داده بود اغلب اوقات حالت عادی نداشت و مست بود. سه کودک دیگر این زن بدلیل وضعیت نامناسب زندگی به یک یتیم خانه منتقل شدند. بنا به گفتگوی سخنگوی پلیس این زن با اتهام سهل انگاری در نگهداری فرند خود روبرو است و تا روشن شدن وضعیت فرزندان او به یتیم خانه منتقل شده اند. گفتنی است؛ این زن در صورت اثبات جرم به پنج سال زندان محکوم خواهد شد.

انتهای پیام/

سقوط دختر خردسال از طبقه ۶ آپاتمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
م
۰۹:۳۱ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
مشکلش را حل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
چشم حتما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
چه قوانین مزخرف و ظالمانه ای. به جای زندانی کردن مادر و جدا کردن اون از بچه هاش، باید اونی که مادر ۴ تا بچه رو از کار بیکار کرده، و اون رو به این حال و روز انداخته مجازات کنن.مادر بیچاره از فکر اینکه چطور شکم بچه هاشو سیر کنه